Aktualności

911-cie Turbo z nową optyką


Autor: Kuba Brzeziński | Dodano: 2010-11-30 | Komentarzy:

Wielu ludzi uznaje Porsche 911 za samochód idealny. W sumie to może nawet nie ma się co dziwić. Jego receptura doskonalona jest bowiem od niemalże pięćdziesięciu lat. Okazuje się jednak, że mimo tak pozytywnego osądu, nadal kilka rzeczy da się poprawić w wyglądzie 911-cie Turbo. Tym razem swoją wizję zaprezentował Vorsteiner. Modyfikacja otrzymała prostą nazwę V-RT.

Z przodu oczom fanów Porsche ukazuje się przeprojektowany zderzak. Element został wykonany z niezwykle
lekkiego kompozytu włókna węglowego oraz posiada delikatnie zarysowany spojler. Ponadto pojawiły się potężne wloty powietrze oraz zniknęły światła przeciwmgielne. Po co zdemontowano małe reflektorki? Przede wszystkim ze względu na redukcję masy i bardziej harmonijną linię przodu.

vorsteiner_porsche_911_turbo_v_rt_medium_10.jpg


Zarówno jeden, jak i drugi bok nie ma za wielu modyfikacji. W oczy rzucają się jedynie całkowicie
nowe obręcze aluminiowe. Felgi mają naprawdę dużą wielkość, a dodatkowo Vorsteiner naciągnął na nie opony firmy Michelin. Gumy zapewnią maksymalną przyczepność na asfalcie. Oglądając boki 911-cie Turbo możecie zwrócić uwagę na dach. Metalowy element został wycięty, a w jego miejsce pojawił się płat włókna węglowego. W ten sposób udało się obniżyć masę pojazdu o całe 25 kilogramów.

Nowe elementy pojawiły się także i z tyłu. Najbardziej widoczna będzie oczywiście
wielka płetwa. Nie dość, że wykonano ją z ultralekkiego karbonu, to jeszcze zapewnia potężny zastrzyk siły docisku. Przebudowanym elementem jest także zderzak. Na jego powierzchni pojawiły się spore wloty powietrza oraz dyfuzor z poczwórnym wydechem. O ile cała modyfikacja przypadła nam do gustu, o tyle co do tylnego zderzaka mamy mieszane uczucia. Naszym zdaniem firmę Vorsteiner stać na o wiele bardziej agresywne linie.

vorsteiner_porsche_911_turbo_v_rt_medium_14.jpg


W podstawowej wersji pakiet V-RT nie będzie odnosił się do możliwości Porsche 911-cie Turbo. Oznacza to mniej więcej tyle, że 3,6-litrowy boxer nadal posiadać będzie 480 koni mechanicznych i 620 Nm momentu obrotowego. Mimo takich samych danych technicznych, coupe w wersji od Vorsteinera powinno być nieco szybsze. Odpowie za to głównie redukcja masy. Oczywiście można także wybrać opcję podnoszącą moc. Pakiet
Sports Chrono sprawi, że moment obrotowy podskoczy do 680 Nm.


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 5/5 (4 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21349
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 95

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.38558411598206 s