Giełda tuningowanych aut


BMW 535i 330Km/480Nm

Cena: 57900 PLN

Honda Civic VIII gen UFO swap na 2.4

Cena: 74500 PLN

VW Golf VI GTI CompSport Stage 3 350Hp 460Nm

Cena: 79999 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Aktualności

9ff GT9-R


Autor: Kuba Brzeziński | Dodano: 2010-12-20 | Komentarzy:

Świat niesamowitych konstrukcji motoryzacyjnych poszerzył się właśnie o kolejnego gracza. Niemiecki tuner 9ff pokazał auto o oznaczeniu GT9-R. Zmodyfikowane Porsche ma zdumiewać niesamowitą mocą, agresywnym wyglądem i bezkompromisowymi możliwościami.

Wystarczy spojrzeć na GT9-R żeby się przekonać, że auto jest wyraźnie nastawione na szybkość. Spojler przedni i fartuchy boczne sięgają niemalże samego asfaltu. Ponadto każdy z elementów karoserii ponabijany jest potężnymi wlotami powietrza. Absolutną klasą jest tylny dyfuzor. Element jest niezwykle agresywny i przypomina części używane w przypadku torowych aut wyścigowych. Dodatkowo dyfuzor idealnie współgra z masywnym skrzydłem. Kawałem dobrej roboty są także obręcze aluminiowe. Wielkie felgi wyglądają sportowo i dobre pasują do reszty karoserii. Jedyne co byśmy w ich przypadku zmienili, to czarna, błyszcząca barwa.

Car_New_2010_Porsche_9ff_GT9_R.jpg


9ff wykręcił silnik ze standardowego Porsche i rozwiercił  go do pojemności 4-litrów. Następnie wymieniono całą masę części. Modyfikacja była naprawdę głęboka, bowiem w efekcie udało się osiągnąć porażającą moc 1.120 koni mechanicznych. Ponieważ GT9-R jest niezwykle lekki, przyspieszy do pierwszej setki już w 2,9-sekundy. Po zaledwie 15,8-sekundy na liczniku pokaże się już 300 km/h. Auto przestanie przyspieszać dopiero przy prędkości 414 km/h.

Car_2010_Porsche_9ff_GT9_R.jpg


Jeżeli moc 1.120 kucy was przeraża, 9ff przygotował także nieco słabsze wersje. Możecie się zatem zdecydować na wariant z mocą 987 lub 750 KM. Którego z trzech modeli byście nie wybrali, będziecie mieli możliwość zamówienia GT9-Ra z 6-biegową skrzynią manualną lub przekładnią sekwencyjną.



Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 5/5 (5 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21544
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 77

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

1.7239370346069 s