Aktualności

Audi A6 Allroad


Autor: Piotr Sieniawski | Dodano: 2012-01-16 | Komentarzy:

Obecna pora roku sprzyja debiutom aut z napędem na cztery koła. Czyż nie ma nic bezpieczniejszego niż wysoko zawieszony pojazd 4x4? Audi od lat szczyci się układem Quattro, dlatego tej zimy nie zabraknie propozycji tego typu.


Minimalnie wydłużone i wyżej osadzone A6 Allroad korzysta ze stalowych osłon podwozia, pojedynczej osłony chłodnicy o pionowym żebrowaniu, szerszych nadkoli kryjących osiemnastocalowe obręcze i dwóch, spłaszczonych u dołu, końcówek układu wydechowego. Z chwilą debiutu sprzedażowego (wiosna 2012), w palecie barw pojawi się specjalny lakier Java Braun.

AQU120056_large_730.jpg

Wewnątrz nie doświadczymy rewolucyjnych zmian. Ot, inne dywaniki podłogowe, czarne tarcze wskaźników oraz aluminiowe nakładki progowe z logo Allroad. Mimo odmiennego przeznaczenia, pojemność bagażnika nadal można wyrazić wartościami 565 – 1680l.

AQU120032_large_730_2.jpg

Pod maski powędrują cztery silniki, wszystkie o pojemności trzech litrów. Mechanicznie doładowany benzynowiec TFSI generuje 310 KM/440 Nm, zaś dieslowskie agregaty TDI 204 KM/450 Nm, 245 KM/580 Nm, a nawet 313 KM/650 Nm. A6 Allroad wyposażone w ostatni motor i 8-biegową skrzynię Tiptronic, startuje do pierwszej setki w 5,6 sekundy.

AQU120045_large_730_3.jpg

Wyjściowa cena za najsłabszego Diesla to 54 600€.

[Źródło: Audi] 


Galeria zdjęć




Oceń...



Ocena: 4/5 (1 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21567
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 73

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.45909190177917 s