Aktualności

Audi R8 Spyder by Wheelsandmore


Autor: Kuba Brzeziński | Dodano: 2011-05-17 | Komentarzy:

Niemiecki tuner po raz kolejny postanowił zwrócić swoją uwagę w stronę Audi R8. Tym razem na warsztat trafił jednak kabriolet z silnikiem V10. Jakie zabiegi wykonano? Inżynierowie podnieśli moc, a styliści nieco upiększyli nadwozie.

W pierwszej kolejności pracownicy Wheelsandmore zajrzeli do komory silnika. Audi zamontowało w niej 5,2-litrowy silnik, który generuje 525 koni mechanicznych. Aby nieco poprawić możliwości jednostki, tuner zafundował kilka łatek do oprogramowania oraz układ wydechowy z nierdzewnej stali. W efekcie napędzaniem otwartej wersji R8 zajmie się 600 KM i 800 Nm momentu obrotowego. Niemcy nie podali nowych czasów przyspieszeń. 75 koni więcej powinno jednak dać wyraźny efekt.

Audi_R8_V10_Spyder_Wheelsandmore_2.jpg


Bardzo uważnie obejrzeliśmy zdjęcia tej kreacji i dochodzimy do wniosku, że styliści nie mieli za wiele pracy. Ich działania ograniczyły się praktycznie do trzech elementów. Najpierw przykręcono nowe obręcze aluminiowe. 6-ramienne felgi są biało-czarne i mają sportowy wzór. Następnie grill i końcówki wydechu otrzymały czarne, matowe wykończenie.

Audi_R8_V10_Spyder_Wheelsandmore_3.jpg


Wheelsandmore zaproponowało ciekawe rozwiązanie w kwestii zawieszenia. System LCS to nic innego, niż hydrauliczna regulacja prześwitu, która może zmienić położenie nadwozia względem asfaltu o 40 mm.

Foto: Wheelsandmore


Galeria zdjęć




Oceń...



Ocena: 5/5 (1 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21567
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 1

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.60772490501404 s