Giełda tuningowanych aut


Mercedes C63 AMG 457KM

Cena: 140000 PLN

Ford Focus RS mk1

Cena: 44000 PLN

Audi A3 8P 250KM

Cena: 28900 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Najbardziej popularne


Aktualności

BMW M6 2012MY


Autor: Piotr Sieniawski | Dodano: 2012-02-12 | Komentarzy:

Można by powiedzieć, że za rok M6 (M635CSi na rynkach niepółnocnoamerykańskich) będzie świętowało trzydziestolecie. Jakby właśnie dlatego, teraz debiutuje BMW M6 (F12/F13).


Jak każdy samochód należący do rodziny „M”, Coupe oraz Cabriolet M6 są wyjątkowo atletycznie zbudowane. To zasługa poszerzonych nadkoli z dodatkowymi kanałami powietrznymi, oryginalnie stylizowanych progów, przedniego zderzaka łączącego się z przemodelowaną atrapą chłodnicy oraz wydatnego dyfuzora z czterema końcówkami układu wydechowego, umieszczonymi w tylnym zderzaku. Całość osadzono na dziewiętnastocalowych kutych obręczach, których środki zdobi charakterystyczny emblemat. Nowością jest także czarny dach Coupe, wykonany z włókna węglowego wzmocnionego plastikiem (CFRP). Cabriolet nadal korzysta z elektrycznie operowanego miękkiego poszycia, lądującego w specjalnym schowku po upływie 19 sekund, nawet przy prędkościach rzędu 40 km/h.

O obecności odpowiednio nastrojonych zawieszeń, aktywnego dyferencjału „M”, elektronicznego systemu stabilizacji toru jazdy z trybem „M Dynamic” czy układu kierowniczego „M Servotronic”, nie ma nawet co wspominać, są na pokładzie i tyle.

P90089540_highRes_730.jpg

Zasiądźmy w fotelach obciągniętych skórą Merino. Pierwszą rzeczą jaka rzuca się w oczy jest kierownica – gruby, trójramienny, wielofunkcyjny wieniec z możliwością podgrzewania i łopatkami zmiany biegów tuż za nim. Przeprojektowano również zestaw zegarów, otaczając go karbonem. Wielki ekran na szczycie konsoli centralnej przekazuje informacje z nawigacji satelitarnej, internetowej „Twarzoksiążki” i wyśmienitego zestawu audio firmy Bang&Olufsen.

P90089548_highRes_730_2.jpg

Co się zaś tyczy jednostki napędowej, to jest nią podwójnie turbodoładowane (układ TwinPower Turbo) 4.4 V8. Zaopatrzony w bezpośredni wtrysk paliwa i zmienne fazy rozrządu Valvetronic, motor generuje moc 560 KM w zakresie 6000 – 7000 obr./min. Moment obrotowy o wartości 680 Nm, dostępny jest od 1500 obrotów na minutę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,2 s. bądź 4,3 sekundy, a prędkość maksymalna to 250 km\h lub, decydując się na zestaw M Driver's Package, 305 kilometrów na godzinę. Napęd na tylną oś przekazywany jest za pomocą dwusprzęgłowej skrzyni M Double Clutch Transmission.

P90089552_highRes_730.jpg

[Źródło: BMW]

 


 


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 4.5/5 (2 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21564
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 72

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.64378595352173 s