Giełda tuningowanych aut


Ford Focus ST 307KM 486Nm

Cena: 67000 PLN

Renault Megane RS III Cup 310HP 440NM MG Motorsport Wagner Tuning

Cena: 62500 PLN

Renault Clio III RS 200 Cup

Cena: 45900 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Aktualności

Brabus Bullit Coupe


Autor: Piotr Sieniawski | Dodano: 2012-03-05 | Komentarzy:

Dwunastocylindrowe potwory z Bottrop od zawsze budzą podziw mieszający się z uwielbieniem. I jak co roku, każdy z nas wyczekuje chwili, w której spadająca opończa odsłoni muskularną sylwetkę. Oto przed Wami Brabus Bullit 800.


Jak nietrudno się domyślić, matowoczarny Bullit 800 jest silnie zmodyfikowanym Mercedesem C63 AMG Coupe. Mając na pokładzie karbonowy spojler z takimi samymi wlotami powietrza w przednim zderzaku, wielkie skrzydło i równie potężny dyfuzor, można wybaczyć Mercedesowi „rybie oko”, które w tym świetle prezentuje się iście zawadiacko. Pod nadkola, zaakcentowane „chwytaczem” powietrza wykonanym z włókna węglowego, wtłoczono dwudziestocalowe felgi Brabus Monoblock R, wypełnione mieszanką firmy Continental, Pirelli bądź Yokohama w rozmiarze 235/30 i 275/25. Jeśli już przypatrujemy się obręczom o podwójnych ramionach, warto wtrącić słówko o układzie hamulcowym. Obowiązkowo wentylowane, stalowe tarcze mają średnicę 380 mm z przodu i 360 milimetrów z tyłu. Z ogromnymi talerzami współpracują dwunastotłoczkowe na przedniej i sześciotłoczkowe zaciski na tylnej osi. W pełni regulowany (10 poziomów) zestaw coilover Bilstein dopełnia obrazu najmocniejszej Klasy C.

419135_10150640306569294_248013974293_9018988_1297262114_n_730.jpg

O wnętrzu także można by napisać elaborat. Skupmy się jednak na najważniejszym. Czarną skórkę skomponowano z Alcantarą, przeszywając to silnie kontrastującą, czerwoną nitką. Nie obyło się również bez paneli drzwi i konsoli środkowej wyłożonej ultracienkimi włóknami.

422679_10150640222164294_248013974293_9018612_995818740_n_730_2.jpg

Clou programu zostawiam na koniec. Zapomnijcie o wolnossącym 6.3 V8, który okupował komorę silnikową C63 AMG Coupe. Przygotujcie się na przeszczep serca z najwyższej półki. Otóż sięgnięto po 5.5-litrowe V12 Klasy S, by od razu powiększyć jego pojemność do 6.3 litra (6233 ccm, 384 cu.in) oraz zamontować dwie, zupełnie nowe turbosprężarki. Wytężona praca zaowocowała spektakularnymi efektami: moc 800 KM osiągana jest przy 5500 obr./min. Moment obrotowy w liczbie 1420 Nm, uzyskiwany jest już po przekroczeniu 2100 obr./min. Jednocześnie elektroniczny kaganiec ogranicza tę wartość do 1100 niutonometrów. Nielekki – waga 1820 kilogramów – pojazd wystrzeliwuje do pierwszej setki w 3,7 s., do drugiej w 9,8 s., a do trzeciej w 23,8 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi ponad 370 km/h. Napęd na tylne koła dostarczany jest za pośrednictwem siedmiobiegowego, odpowiednio wzmocnionego automatu.

423932_10150640305229294_248013974293_9018977_1182464094_n_730_3.jpg

Brabus Bullita 800 wyceniono na 449 820€.

[Źródło: Brabus] 


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 5/5 (1 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21553
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 63

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.51985597610474 s