Giełda tuningowanych aut


VW Golf GTI Pirelli Edition

Cena: 48000 PLN

Mazda mx-5 kompresor 190KM

Cena: 30000 PLN

Nissan Skyline R33 GTR Vspec Midnight Purple

Cena: 119000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD
Audi TT R30T - 700 KM i 920 Nm
Mamy przyjemność zaprezentować Wam jedno z najszybszych...
3000 cm3
700 KM
920 Nm
~3 sek
? km/h
AWD


Aktualności

Burnout fails - Susie Wolff za kierownicą 460-konnej klasy C DTM


Autor: Krystian Kaleta | Dodano: 2014-12-10 | Komentarzy:

Przysięgamy, w nawet najmniejszym stopniu nie przemawia przez nas szowinizm, ale ta scena przepełniona jest komizmem sytuacyjnym. Susie Wolff to Brytyjka, która od wielu lat związana jest z poważnym motorsportem, w tym z Formułą 1. Zobaczcie jak skończyły się jej wielokrotne próby spalenia tylnych opon w potężnym Mercedesie DTM.

32-letnia Pani Wolff, zanim wyszła za mąż i zmieniła nazwisko, nazywała się Susie Stoddart. Swoją karierę zaczynała od kartingu, by następnie startować w wyścigach Formuły Renault, Formuły 3 oraz Deutsche Tourenwagen Masters. W 2014 roku wzięła udział w trenigach Grand Prix F1 z ramienia zespołu Williamsa, którego jej mąż jest akcjonariuszem. W ten sposób kobieta po 22 latach wróciła do Formuły 1. Jej poprzedniczką była Giovanna Amati, która brała udział w kwalifikacjach do GP Brazylii w 1992 roku.

susie_wolff_1.jpg

Nie powątpiewamy w umiejętności Pani Wolff, która po wielu próbach w końcu dała popis podczas organizowanej przez Mercedesa imprezy Stars and Cars w Stuttgarcie. Cała sytuacja jest jednak bardzo zabawana - w szczególności dla jej kolegów znajdujących się tuż obok. W rolach głównych 460-konny Mercedes klasy C Coupe DTM oraz nieco nieporadna Susie Wolff :)



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 4/5 (2 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21249
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 492

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.53656005859375 s