Aktualności

Chevrolet Impala 2013MY


Autor: Piotr Sieniawski | Dodano: 2012-04-05 | Komentarzy:

Nie na darmo mówi się, że dobre zdjęcie warte jest więcej niż tysiąc słów. Wyjątkowa sesja zdjęciowa Chevroleta Impali siódmej generacji mocno zapadła w pamięć. Dlatego z tym większym smutkiem przyjąłem fakt, iż dziesiątka zasilana jest małymi 4 i 6-cylindrowymi motorkami.


Przyznaję się bez bicia, przespałem trzy ostatnie serie Impali. W tym czasie przeobrażeniu uległo praktycznie wszystko. Od zmiany kół napędowych przez bezzębną i nieciekawą stylistykę do wspomnianych na początku, „ekologicznych” jednostek. Nadchodzący model próbuje zerwać z tą filozofią. Pomóc w tym ma nowy wygląd, szczególnie wysuniętego przodu przypominającego Camaro. No i te obręcze: 18 a nawet 20-calowe wieloramienne felgi.

03_2014_chevrolet_impala_ny_730.jpg

Wyłożone mnóstwem skóry, wnętrze przewiduje między innymi 4,2” (w zestawie wskaźników) i ośmiocalowy dotykowy ekran systemu Chevrolet MyLink w konsoli centralnej, podświetlonej tak, iż na usta ciśnie się jedno słowo – Spark.

04_2014_chevrolet_impala_ny_730_2.jpg

Trzecia, i ostatnia, część utyskiwań nad losem Impali, silniki. Czterocylindrowe 2.4 zespolone z elektronicznym układem eAssist wytwarza moc 182 KM. 2.5-litrowy Ecotec generuje 195 KM, a jedyny sześciocylindrowiec w tym gronie, 3.6 V6 całe 303 konie mechaniczne. Każdy motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach.

Wideo:

[Źródło: AutoBlog.com] [Fot. Live: Drew Phillips / AOL] 


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 5/5 (1 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21149
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 111

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.30318188667297 s