Giełda tuningowanych aut


Audi S3 8L CompSport

Cena: 27000 PLN

RENAULT MEGANE 3 RS CUP-S ACRAPOVIC RECARO

Cena: 98000 PLN

VW Golf 7 R

Cena: 111000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Aktualności

DMC Sovrano - niemiecka wersja Maserati


Autor: Kuba Brzeziński | Dodano: 2011-07-25 | Komentarzy:

Maserati Gran Turismo jest jednym z tych aut, które nie tylko świetnie wyglądają, ale również zapewniają imponujące osiągi. Mimo iż Włosi wykonali kawał dobrej pracy, ich osiągnięcia postanowił zweryfikować niemiecki tuner. W efekcie DMC stworzyło pakiet o nazwie Sovrano.

Prace tunera w pierwszej kolejności skupiły się na jednostce napędowej. 4,7-litrowa V-ósemka w wersji fabrycznej dysponuje mocą 440 koni. Aby poprawić możliwości włoskiego silnika, Niemcy dorzucili nowy program sterujący oraz kompresor. Dzięki temu włoski silnik może rozwinąć 590 koni mechanicznych i moment obrotowy na poziomie 472 Nm. Niestety nie wiemy jak bardzo poprawiły się osiągi Maserati po zastosowaniu kuracji.

DMC_Sovrano_1.jpg


Dużej mocy zawsze musi towarzyszyć agresywny wygląd. Wprowadzając tą zasadę w życie DMC przeprojektowało przedni zderzak. Poprawiony element ma większe wloty powietrza i duży splitter. Za sprawą nakładek na progi boczne karoseria stała się szersza, a matowe, czarne felgi mają wielkość 20 cali na przedniej osi i 21 na tylnej. Niemieccy styliści uzupełnili tył włoskiego coupe spojlerem umieszczonym na klapie bagażnika oraz masywnym i ostentacyjnym dyfuzorem. Priorytetem podczas tworzenia body kitu była masa. Dlatego każdy z elementów (poza felgami) jest wykonany z włókna węglowego.

DMC_Sovrano_2.jpg


Aby nawiązać do niebieskiej karoserii, podobna barwa znalazła się również we wnętrzu. Turkus można odnaleźć na dywanikach, boczkach drzwi i wykończeniach kubełków. Poza tym w oczy rzuca się inaczej wyprofilowana kierownica oraz karbon na desce rozdzielczej i tyłach foteli.

DMC_Sovrano_3.jpg


Sovrano proponuje również mniejszy prześwit. Za sprawą nowych nastawów zawieszenie obniżyło się o 30 mm.

Foto: DMC


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 0/5 ( głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21564
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 84

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.52860617637634 s