Giełda tuningowanych aut


SUBARU IMPREZA WRX STI

Cena: 49999 PLN

BMW E30 M3 2.3 zakuty Rotrex supercharger 395KM

Cena: 243000 PLN

Audi S2

Cena: 90000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Aktualności

E63 Coupe o mocy 925 KM 1400 Nm i genialnym brzmieniu


Autor: Jey Wild | Dodano: 2017-05-06 | Komentarzy:

Tak dobrze się wam wydaje, mercedes fabrycznie nie wypuszczał modelu E63 w nadwoziu coupe. Najmocniejszym dostępnym autem generacji W207 było E500, jednak na żaden wariant AMG się nie zdecydowano. Zresztą sytuacja będzie wyglądała podobnie w przypadku najnowszego E coupe, które co prawda powstanie z emblematem AMG. Będzie to jednak wersja z silnikiem 3 litrowym pod maską o oznaczeniu E43, być może później doczekamy się mocniejszego E50 (dalej 3 litry). Przejdźmy jednak do naszego dzisiejszego bohatera, skąd się wziął taki samochód? Został przygotowany przez niemieckiego tunera GAD motors.

14693863_643738789134404_1761272204399476736_n.jpg

Na pierwszy rzut oka widać, że samochód został wystylizowany na wersję 63 AMG. Na szczęście w tym przypadku nie jest to jedynie kwestia zmiany kilku zewnętrznych elementów. Chociaż pod tym względem też widać dbałość o szczegóły, mamy więc odpowiedni przedni i tylny zderzak, poszerzone nadkola i słusznych rozmiarów końcówki układu wydechowego. Wizualnie mocno zmienił się także, środek w pierwszej kolejności zwrócicie uwagę na czerwoną skórzaną tapicerką o nietypowym przeszyciu. Warto jednak też spojrzeć, że w samochodzie jest całkowicie inna konsola środkowa i licznik. Pochodza one z modelu SL63, podobnie jak i silnik.

photo_12423_1_of_1_e63_coupe_gad_1200hp_291186_originalXX.jpg

Modyfikacja tego samochodu nie skończyła na zmianach wizualnych upodabniających do E63 AMG, oryginalnym środku z konsolą od SL-a. Pod maską wylądowało 5,5 litrowe V8 biturbo jakie powinno się znaleźć w aucie o takim wyglądzie. Standardowo E63S w limuzynie posiadało w ostatnich latach produkcji 585 KM i 800 Nm. Wystarczająco, żeby sprawdzić kierowcy dużą przyjemność, przy tak bezkompromisowym projekcie właściciel i tuner poszli krok dalej, a może nawet i 5 kroków dalej. W samochodzie zastosowano Stage 5, który oznacza moc 925 KM i 1400 Nm. Poniżej możecie zobaczyć jak jeździ ten samochód oraz jak brzmi. 


Zobacz także



Oceń...



Ocena: 0/5 ( głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21553
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 166

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

1.4837648868561 s