Giełda tuningowanych aut


MERCEDES-BENZ CL63 AMG 525KM Vossen

Cena: 137499 PLN

Audi S6 C5 4.2 V8 MTM Clubsport

Cena: 33000 PLN

Corvette c5

Cena: 62000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD
Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD


Aktualności

Ferrari 458 Oakley Design


Autor: Kuba Brzeziński | Dodano: 2010-11-04 | Komentarzy:

Świat jest pełen bogaczy, którzy z niecierpliwością czekają na sposobność zakupu niezwykle limitowanego auta. Wkrótce możliwość taka się pojawi. Za maksymalnie kilka miesięcy rozpocznie się bowiem sprzedaż Ferrari 458 Italia by Oakley Design. Wiecie co oznacza limitowana wersja w tym przypadku? Produkcję jedynie siedmiu sztuk…

Pierwsze informacje na temat przerobionego Włocha pojawiły się już w czerwcu tego roku. Podano wtedy wstępne informacje na temat
polepszonych osiągów i pakietu stylistycznego. Brytyjski tuner chcąc zelektryzować rzeczywistość motoryzacyjną uzupełnił informację prasową zdjęciami białego Ferrari oraz stwierdzeniem, że powstanie tylko pięć sztuk. Podczas prezentacji na targach SEMA Oakley Design podał jednak decyzję, w głos której powstaną o dwie sztuki więcej.

sema_hre_booth012.jpg


Kit stylistyczny był produkowany w taki sposób, aby
zapewnić maksymalną siłę docisku i zredukować masę. Dlatego niemalże każdy element pakietu wykonany został z włókna węglowego. Karbon odnaleźć można w konstrukcji przedniego spojlera, progów bocznych, tylnego dyfuzora, obudowy lusterka, 20-calowych obręczy i nawet dachu. Nad aerodynamiką pracowano tak długo, aż udało się zapewnić dodatkowe kilkadziesiąt kilogramów siły docisku.

Niezwykle ważnym punktem prac nad F458 były możliwości silnika. Tuner zmienił oprogramowanie jednostki oraz kilka części mechanicznych. W efekcie standardowe 570 zamieniło się w
632 konie mechaniczne. 62 kuce więcej sprawiają, że 4,5-litrowa V-ósemka przyspieszy przerobione Ferrari do pierwszej setki w 3 sekundy. Tym samym udało się uciąć 0,4 sekundy w stosunku do wersji standardowej. Nowa prędkość maksymalna wyniesie 335 km/h.

sema_hre_booth017.jpg


Na razie Oakley Design nie podał żadnych informacji na temat ceny. Nie możecie się jednak spodziewać, że będzie ona niska. Włókno węglowe, produkcja na poziomie siedmiu egzemplarzy i spora moc
muszą kosztować.


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 5/5 (5 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21432
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 123

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.47255706787109 s