Giełda tuningowanych aut


Audi A4 B8 SLINE 2015 2.0TFSI QUATTRO 290PS

Cena: 87000 PLN

Volkswagen Golf GTI

Cena: 82000 PLN

Mini Cooper S MINI Cooper S R53 pakiet Chili

Cena: 18000 PLN



Testy



Najnowsze polskie projekty

Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD
Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD


Aktualności

Honda CR-Z by MAX RACING


Autor: Kuba Brzeziński | Dodano: 2010-12-31 | Komentarzy:

Jak się okazuje, samochody hybrydowe także mogą być łakomym kąskiem dla firm tunerskich. Nadworny tuner Hondy postanowił zrobić klientom noworoczny prezent i zaprezentował zmodyfikowany model CR-Z. Hybrydowy kompakt otrzymał kilka zmian stylistycznych.

Pod maską hatchbacka spoczywa 1,5-litrowy silnik benzynowy połączony a agregatem elektrycznym. Napęd przekazywany jest za pomocą innowacyjnej, 6-biegowej skrzyni biegów. Niestety po tak skonfigurowanej jednostce nie możecie się spodziewać potwornej siły. W sumie możliwości szacowane są na 124 kuce i 174 Nm momentu obrotowego. Niezbyt wysoka moc zapewnia przyspieszenie do pierwszej setki w leniwe 9,9 sekundy oraz prędkość maksymalną tylko 200 km/h. Mimo iż osiągi CR-Z są raczej marne, MAX RACING nie dotknął nawet silnika. Z marzenia o szybkości wyszły zatem nici.

max_racing_honda_cr_z_loves_racetracks_medium_1.jpg


Honda będzie wolna, jednak zdaniem Japończyków cieszyć może bardziej sportowym wyglądem. Karoseria otrzymała kilka spojlerów oraz wydłużone zderzaki. Ponadto na piasty trafiły lekkie felgi aluminiowe. Te pomalowane są czarnym lakierem i wykończone na niebiesko. Oczywiście obręcze uzupełniono o sportowe opony. Hybryda ma robić dobre wrażenie także zestawieniem kolorów nadwozia. Białe elementy zostały połączone z czarną maską.

max_racing_honda_cr_z_loves_racetracks_medium_4.jpg


Na koniec japoński tuner założył nowe zawieszenie i mocniejsze hamulce. Dzięki temu CR-Z szybciej będzie się zatrzymywał, jego karoseria stanie się sztywniejsza, a kierowcę ucieszy lepsze prowadzenie. Nie do końca jednak widzimy potrzebę zmian w zawieszeniu i hamulcach. Przecież moc auta nie została zmieniona, nie ma zatem mowy o większych przeciążeniach dla standardowych części.


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 3.75/5 (4 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21431
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 189

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.36065292358398 s