Aktualności

Porsche powinno postawić na ten model - 911 Targa GT3 RS


Autor: Piotr Myśków | Dodano: 2018-01-10 | Komentarzy:

Mcchip-dkr wychodzi na przeciw klientom Porsche, którzy chcieliby mieć 911-tke w nadwoziu Targa, która sprawdzi się przede wszystkim na torze. Niemiecki tuner na warsztat wziął Targe 4 GTS i zafundował jej modyfikacje zarezerwowane wyłącznie dla torowej wersji RS. Z zewnątrz pojawiły się nowe zderzaki z potężnymi wlotami powietrza, błotniki ze skrzelami, a także nowe 20 i 21 calowe koła.

Mcchip-dkr zafundował także modyfikacje z serii Stage 3, podkręcając jednostkę spoczywającą za plecami kierowcy z 450 KM do 566 KM oraz z 549 Nm do 675 Nm. Poprawa wydajności jednostki napędowej została uzyskana między innymi poprzez poprawę wydajności turbosprężarek, zastosowania nowego downpipu, ECU a także wydechowi Capristo ze sportowymi katalizatorami. Po zastosowaniach zmianach jest to jedna z mocniejszych wersji modelu Targa, jaka kiedykolwiek powstała. Jej rasowy charakter uzupełnia także regulowane zawieszenie KW oraz ceramika. Tuner starał się, aby projekt był jak najbliższy modelowi, który mógłby wyjechać z fabryki Porsche.

mcchip_dkr_porsche_911_targa_gt3_conversion__5_.jpg

mcchip_dkr_porsche_911_targa_gt3_conversion__1_.jpg

mcchip_dkr_porsche_911_targa_gt3_conversion__3_.jpg

mcchip_dkr_porsche_911_targa_gt3_conversion__2_.jpg

Większość elementów nadwozia to części OEM+, przez co cena modernizacji może przyprawić o zawrót głowy. Dokładnej ceny nie znamy, każdy konkretny projekt robiony jest typowo pod klienta, dlatego kwota na fakturze końcowej zawsze jest inna. Koniec końców wyszło naprawdę dobrze.


Zobacz także



Oceń...



Ocena: 5/5 (1 głosów)

Tagi


porsche | 911 | targa | gt3 | rs


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21457
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 254

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.88702797889709 s