Aktualności

Porsche powinno postawić na ten model - 911 Targa GT3 RS


Autor: Piotr Myśków | Dodano: 2018-01-10 | Komentarzy:

Mcchip-dkr wychodzi na przeciw klientom Porsche, którzy chcieliby mieć 911-tke w nadwoziu Targa, która sprawdzi się przede wszystkim na torze. Niemiecki tuner na warsztat wziął Targe 4 GTS i zafundował jej modyfikacje zarezerwowane wyłącznie dla torowej wersji RS. Z zewnątrz pojawiły się nowe zderzaki z potężnymi wlotami powietrza, błotniki ze skrzelami, a także nowe 20 i 21 calowe koła.

Mcchip-dkr zafundował także modyfikacje z serii Stage 3, podkręcając jednostkę spoczywającą za plecami kierowcy z 450 KM do 566 KM oraz z 549 Nm do 675 Nm. Poprawa wydajności jednostki napędowej została uzyskana między innymi poprzez poprawę wydajności turbosprężarek, zastosowania nowego downpipu, ECU a także wydechowi Capristo ze sportowymi katalizatorami. Po zastosowaniach zmianach jest to jedna z mocniejszych wersji modelu Targa, jaka kiedykolwiek powstała. Jej rasowy charakter uzupełnia także regulowane zawieszenie KW oraz ceramika. Tuner starał się, aby projekt był jak najbliższy modelowi, który mógłby wyjechać z fabryki Porsche.

mcchip_dkr_porsche_911_targa_gt3_conversion__5_.jpg

mcchip_dkr_porsche_911_targa_gt3_conversion__1_.jpg

mcchip_dkr_porsche_911_targa_gt3_conversion__3_.jpg

mcchip_dkr_porsche_911_targa_gt3_conversion__2_.jpg

Większość elementów nadwozia to części OEM+, przez co cena modernizacji może przyprawić o zawrót głowy. Dokładnej ceny nie znamy, każdy konkretny projekt robiony jest typowo pod klienta, dlatego kwota na fakturze końcowej zawsze jest inna. Koniec końców wyszło naprawdę dobrze.



Oceń...



Ocena: 5/5 (1 głosów)

Tagi


porsche | 911 | targa | gt3 | rs


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21567
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 1

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.57247495651245 s