Aktualności

Lumma CLR X650


Autor: Kuba Brzeziński | Dodano: 2011-02-11 | Komentarzy:

Coraz większymi krokami zbliżają się Targi Motoryzacyjne w Genewie. Do wydarzenia aktywnie przygotowują się nie tylko duże firmy motoryzacyjne, ale również i przedsiębiorstwa tuningowe. Dowodem niech będą chociażby te szkice. Rysunki przedstawiają pomysł Lummy na skupienie widowni wokoło swojego stoiska.

Raczej nikt nie ma wątpliwości, że pakiet stylistyczny zastosowany w tym przypadku nie jest ani dyskretny, ani delikatny. Tuner zadbał o kwadratowy i agresywny zderzak z przodu, maskę z większymi przetłoczeniami oraz przymrużone oczy. Jeżeli dodamy do tego skrajne zestawienie kolorystyczne, efekt jest naprawdę dobry. Z boku X-szóstka otrzyma szersze nadkola, wyraziste fartuchy oraz niesamowite obręcze aluminiowe. Felgi będą miały wielkość 22 cali, potężny próg i świetny wzór. Z pewnością każdy fan tuningu powinien docenić ich urodę.

bmw_x6_becomes_lumma_clr_x650_medium_8.jpg


Osoba jadąca za Lummą CLR X650 będzie się mogła czuć jak pod ostrzałem. W jej kierunku wycelowane zostaną bowiem cztery rury wystające z agresywnie ukształtowanego dyfuzora. Dodatkowo tylny zderzak otrzyma spore wloty powietrza i stanie się bardziej masywny od elementu standardowo montowanego przez Bawarczyków.

bmw_x6_becomes_lumma_clr_x650_medium_7.jpg


Rękę tunera bardzo wyraźnie widać także i w kabinie pasażerskiej. Na fotelach, kierownicy i desce rozdzielczej pojawi się najwyższej jakości skóra i alkantara. Dodatkowo zamontowane będzie sportowe koło kierownicy ze światełkami rodem z F1, aluminiowe pedały oraz dobrze wyprofilowane fotele. Nie do końca rozumiemy tylko dobór kolorystyki. Karoseria jest czarno-pomarańczowa, podczas gdy wnętrze łączy w sobie czerń i biel. Nie jesteśmy specjalistami od mody, jednak coś nam tu nie pasuje.

bmw_x6_becomes_lumma_clr_x650_medium_6.jpg


Do napędu X-szóstki wybrany został 3-litrowy silnik wysokoprężny. Ponieważ agregat występuje w najmocniejszej wersji, dysponuje mocą 306 koni mechanicznych. Oczywiście nie było możliwości, aby Lumma zatrzymała się na tej wartości. Diesel został uzupełniony o nowy układ wydechowy, czy poprawione oprogramowanie. W ten sposób bez bólu może wycisnąć 340 koni.

Oczywiście jedną z części przemiany BMW X6 w Lummę CLR X650 będzie obniżenie zawieszenia. Dzięki tunerowi terenówka znajdzie się o 40 mm bliżej powierzchni asfaltu.

Foto: Lumma


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 3/5 (2 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21102
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 93

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.30555605888367 s