Aktualności

Maserati GranTurismo Pronto


Autor: Piotr Sieniawski | Dodano: 2012-07-21 | Komentarzy:

Do tej chwili, stojące niżej w hierarchii Maserati GranTurismo S okazywało się mocniejsze niż flagowe MC Stradale. Kilka przemyślanych ruchów Wheelsandmore sprawiło, że prawie torowe MC odzyskało palmę pierwszeństwa.


Nie godząc się na montaż mechanicznego czy turbodoładowania, zdecydowano się na przemapowanie sterownika silnika oraz założenie specjalnego układu wydechowego, zakończonego dwoma chromowanymi wylotami, podtrzymywanymi przez tak charakterystyczny dla MC Stradale dyfuzor. Te dwie opcje sprawiły, że 4.7-litrowe V8 krzesze 480 koni mechanicznych mocy, a także 550 niutonometrów maksymalnego momentu obrotowego. Aby stawiać czoła codziennym, miejskim wyzwaniom, w zawieszeniu pojawił się w pełni regulowany zestaw coilover. A przecież to tak naprawdę wstęp, bo nie byłoby Wheelsandmore bez jakichś wymyślnych felg. Wybór padł na srebrne, kute, bardzo błyszczące obręcze 6Sporz o średnicy 21-cali i szerokości 9 i 12,5”. Decydując się na nie, w komplecie otrzymamy opony Pirelli P-Zero Nero w rozmiarze 255/30, 355/25.

MC_Stradale_21_Zoll_felgen_730.jpg

[Źródło: WheelsAndMore] 


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 5/5 (1 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21411
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 90

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

2.8595008850098 s