Giełda tuningowanych aut


Mercedes-Benz CLA 45 AMG

Cena: 159000 PLN

BMW E82 135i Salon PL 430KM 605NM

Cena: 69700 PLN

Chevrolet Corvette Limitowana Edycja C7.R

Cena: 502900 PLN



Testy



Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Aktualności

Mitsubishi Colt EVO - 450KM


Autor: Admin | Dodano: 2013-12-04 | Komentarzy:

Jeden z naszych czytelników podesłał bardzo ciekawy projekt zbudowany przez Rally-Tech, Kopalnia Mocy oraz  Kluza Racing Team. Do bazy nadwoziowej wykorzystano Mitsubishi Colta. Całość jest kompleksowo przygotowana do extremalnych warunków w jakich będzie rywalizował. Samochód napędza podatny na modyfikacje silnik z Mitsubishi Lancera Evolution: 4G63 MIVEC 4-cylindrowy, 16V, 2.0 DOHC z tubrbiną od EVO IX RS. Moc oraz moment obrotowy jaki generuje motor (450KM i 758Nm) oraz niska waga Colta pozwala przypuszczać, że powoduje istny przeciąg.

Za sterowanie silnikiem odpowiada MoTeC M800 a dyfra MoTeC MDC. Skrzynia biegów: 5-cio biegowa, sekwencyjna. Sprzęgło: stalowe, suche, dwutarczowe. Napęd: stały na cztery koła.

tyl.jpg

Poniżej pełna specyfikacja:

Krótki spec: Mitsubishi Colt Evo - wariant testowy
Silnik: 4G63 MIVEC 4-cylindrowy, 16V, 2.0 DOHC
Elektronika silnika: MoTeC M800
Elektronika dyfrów: MoTeC MDC
Pojemność silnika: 1997 cm3
Moc maksymalna: 450 KM
Turbo: Evo IX RS
Maksymalny moment: 728Nm
Skrzynia biegów: 5-cio biegowa, sekwencyjna
Sprzęgło: stalowe, suche, dwutarczowe
Napęd: stały na cztery koła
Masa:
Zawieszenie: Reiger
Hamulce: Evo IX Brembo VO, wentylowane, pływające tarcze
Opony: Michelin
Felgi: ARCASTING
Koła: asfalt: 9x18" i 8x18''
Zużycie paliwa: pewnie swoje wypije
Bezpieczny zbiornik paliwa ATL RACING FUEL CELLS 20L wraz z kolektorem wewnętrznym
Bezpieczne złączki i przewody paliwowe, hamulcowe oraz olejowe KRONTEC
Pedaliera TILTON
Wyświetlacz AIM MXL Strada + zegar turbo ORECA

Samochód będzie kierowany przez Waldemara Kluzę i będzie startował w GSMP. https://www.facebook.com/KluzaRT

Jakiś czas temu opisywaliśmy w naszym garażu Mitsibishi Colta EVO w starej budzie. Jeśli nie widzieliście zapraszamy do lektury (KLIK)

1114_481.jpg

Zachęcamy do przesyłania nam (kontakt@adrenalinemotorsport.pl lub za pośrednictwem Facebooka) specyfikacji, zdjęć i filmów ze swoimi modyfikowanymi maszynami. Co ciekawsze będziemy opisywać na łamach portalu.



Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 4.33/5 (3 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21489
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 150

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

1.0700118541718 s