Giełda tuningowanych aut


BMW F11 stance! 3.0 diesel, rotiform, bbk, prior design, carbon

Cena: 170000 PLN

Mazda MX5 NB Gwint ISC, Mille Miglia, LPG

Cena: 20900 PLN

Dodge VIPER RT/10 13 300 km

Cena: 269000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD
Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD


Aktualności

Mitsubishi Colt EVO - 450KM


Autor: Admin | Dodano: 2013-12-04 | Komentarzy:

Jeden z naszych czytelników podesłał bardzo ciekawy projekt zbudowany przez Rally-Tech, Kopalnia Mocy oraz  Kluza Racing Team. Do bazy nadwoziowej wykorzystano Mitsubishi Colta. Całość jest kompleksowo przygotowana do extremalnych warunków w jakich będzie rywalizował. Samochód napędza podatny na modyfikacje silnik z Mitsubishi Lancera Evolution: 4G63 MIVEC 4-cylindrowy, 16V, 2.0 DOHC z tubrbiną od EVO IX RS. Moc oraz moment obrotowy jaki generuje motor (450KM i 758Nm) oraz niska waga Colta pozwala przypuszczać, że powoduje istny przeciąg.

Za sterowanie silnikiem odpowiada MoTeC M800 a dyfra MoTeC MDC. Skrzynia biegów: 5-cio biegowa, sekwencyjna. Sprzęgło: stalowe, suche, dwutarczowe. Napęd: stały na cztery koła.

tyl.jpg

Poniżej pełna specyfikacja:

Krótki spec: Mitsubishi Colt Evo - wariant testowy
Silnik: 4G63 MIVEC 4-cylindrowy, 16V, 2.0 DOHC
Elektronika silnika: MoTeC M800
Elektronika dyfrów: MoTeC MDC
Pojemność silnika: 1997 cm3
Moc maksymalna: 450 KM
Turbo: Evo IX RS
Maksymalny moment: 728Nm
Skrzynia biegów: 5-cio biegowa, sekwencyjna
Sprzęgło: stalowe, suche, dwutarczowe
Napęd: stały na cztery koła
Masa:
Zawieszenie: Reiger
Hamulce: Evo IX Brembo VO, wentylowane, pływające tarcze
Opony: Michelin
Felgi: ARCASTING
Koła: asfalt: 9x18" i 8x18''
Zużycie paliwa: pewnie swoje wypije
Bezpieczny zbiornik paliwa ATL RACING FUEL CELLS 20L wraz z kolektorem wewnętrznym
Bezpieczne złączki i przewody paliwowe, hamulcowe oraz olejowe KRONTEC
Pedaliera TILTON
Wyświetlacz AIM MXL Strada + zegar turbo ORECA

Samochód będzie kierowany przez Waldemara Kluzę i będzie startował w GSMP. https://www.facebook.com/KluzaRT

Jakiś czas temu opisywaliśmy w naszym garażu Mitsibishi Colta EVO w starej budzie. Jeśli nie widzieliście zapraszamy do lektury (KLIK)

1114_481.jpg

Zachęcamy do przesyłania nam (kontakt@adrenalinemotorsport.pl lub za pośrednictwem Facebooka) specyfikacji, zdjęć i filmów ze swoimi modyfikowanymi maszynami. Co ciekawsze będziemy opisywać na łamach portalu.



Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 4.33/5 (3 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21431
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 452

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.39376401901245 s