Giełda tuningowanych aut


Chevrolet Corvette IV (C4) Targa Vette

Cena: 45000 PLN

Golf R400 410KM

Cena: 134000 PLN

Mercedes W201 3.2 AMG

Cena: 180000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD
Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD


Aktualności

Nowy Mercedes CLS - na scenie ponownie rzędowa szóstka!


Autor: Piotr Myśków | Dodano: 2017-11-30 | Komentarzy:

Mercedes zaprezentował nową generację Mercedesa CLS. Trzecia odsłona klasy C w nadwoziu fastback z elementami coupe jest znacznie ostrzejsza od swoich poprzedników. Model daje początek nowemu językowi designu Mercedes-Benz, wyrażanemu tak zwanymi „czystymi” konturami i oszczędnymi liniami. Jego charakter podkreśla rozszerzający się ku dołowi grill oraz pochylony do przodu profil przedniego pasa. Kolejne znaki rozpoznawcze to szerokie, smukłe reflektory główne oraz dwuczęściowe tylne lampy z podświetleniem Edgelight.

mercedes_cls_2018_6.jpg

Wewnątrz to klasyczna S-klasa sama w sobie. Luksus, modern-tech i nowatorski design. CLS prezentuje się genialnie, chociaż na pewno znajdzie też swoich przeciwników. 

mercedes_cls_2018_3.jpg

Nowy Mercedes CLS to także powrót 6-cylindrowych silników w układzie rzędowym. To dobra wiadomość dla wszystkich purystów motoryzacji. Do zalet rzędówek należą przede wszystkim prostota i wytrzymałość konstrukcji, kultowy gang 6 cylindrów i współczesna rzadkość.

mercedes_cls_2018_2_1000x541.jpg

W chwili premiery rynkowej do wyboru będą trzy warianty silników. Na pierwszy ogień R6, za rok do oferty wejdą klasyczne R4:
  1. CLS 350d 4MATIC (286 KM, 600 Nm; średnie zużycie paliwa 5,6 l/100 km, średnie emisje CO2 148 g/km)
  2. CLS 400d 4MATIC (340 KM, 700 Nm; średnie zużycie paliwa 5,6 l/100 km, średnie emisje CO2 148 g/km)
  3. CLS 450 4MATIC (367 + 22 KM; średnie zużycie paliwa 7,5 l/100 km, średnie emisje CO2 178 g/km)

mercedes_cls_2018_5.jpg

Głównym powodem, dla którego firmy rezygnują z silników R6, są przede wszystkim gabaryty. Ze względu na swoją długość trudno go spakować pod maską współczesnych samochodów. Mercedes zdołał jednak skutecznie skrócił długość silnika I6, rezygnując z tradycyjnego paska. Z przodu silnika nie ma kół pasowych napędzanych paskiem. Wszystko odbywa się elektrycznie, za pomocą 48-woltowego systemu elektrycznego, odpowiedzialnego także za pracę pompy wodnej. 

zmerc_004_750x500.jpg

Sprzedaż modelu rozpocznie się w marcu 2018 roku. 


Zobacz także



Oceń...



Ocena: 4/5 (2 głosów)

Tagi


mercedes | benz | cls


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21431
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 270

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

1.9260709285736 s