Giełda tuningowanych aut


Golf 5 GTI 400hp

Cena: 41000 PLN

BMW e46 330D 340HP 740NM M-PAKIET

Cena: 24000 PLN

AirREX Honda S2000

Cena: 149999 PLN



Testy



Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Aktualności

Podsumowanie występu Roberta Kubicy w testach oraz oficjalny film


Autor: Jey Wild | Dodano: 2017-08-03 | Komentarzy:

Po wczorajszym dniu, dziś powoli emocje opadają i można bardziej na chłodno przeanalizować co się wydarzyło. Bez dyskusji największym osiągnięciem wczoraj było pokonanie dystansu 142 okrążeń, na bardzo wymagającym fizycznie torze w piekielnym upale. Dystans ten przekłada się na pokonanie dwóch wyścigów o GP Węgier. Jakie były w związku z tym odczucia naszego rodaka? Robert zaczął dzień wpadki, z której później sam się śmiał na konferencji prasowej. Podczas pierwszego wyjazdu z garażu skupił się na ominięciu ludzi, ale zapomniał, że bolidy są teraz szersze i zahaczył oponą o garaż. Później było już zdecydowanie z górki. 

Czasy okrążeń jak to wielokrotnie powtarzał Robert Kubica nie będą istotne, gdyż każdy zespół ma inny plan i tak naprawdę tylko osoby znające wszystkie informacje o ilości paliwa i zakładanym sposobie jeżdżenia będą w stanie bardziej ocenić jak to wygląda. Ciężko jednak na nie nie patrzeć i zdecydowanie każdy zwracał na nie uwagę. Pod sam koniec dnia Kubica wykonał kilka przejazdów z oponami ultra miękkimi osiągając bardzo dobry czas 1:18:572, o 0.1 wolniej od etatowego kierowcy Joylona Palmera, które ten samochód zna o wiele lepiej. Nie zapominajmy, że Kubica siedział we współczesnym bolidzie F1 po raz pierwszy. Jak podkreślał później podczas konferencji prasowej, samochody te różnią się zdecydowanie bardziej niż się tego spodziewał. Auta są dużo cięższe, dłuższe i szersze. Do tego dochodzi całkowicie inna charakterystyka nowych szerszych opon. Ważne, że Robert stale się poprawiał i bardzo szybko się uczył, na duży plus warto także podkreślić jego regularność. Podczas dłuższych przejazdów Robert uzyskiwał bardzo dobre tempo, które było niemal identyczne z okrążenia na okrążenie. 

20507270_1494637343927606_8736113756215359852_o.jpg

Robert Kubica w rozmowie z Cezarym Gutowskim udzielił informacji o modyfikacjach jakie zostały wprowadzone w bolidzie na testy: “Jeśli chodzi o kierownicę, nie było na niej nic, co zostałoby przygotowane specjalnie dla mnie. OK. Dźwignia zmiany biegów została dostosowana, ale to rozwiązanie, które było używane w przeszłości, a ostatnio pewne inne ekipy je stosowały. Nawet ja to testowałem w symulatorze, więc nie ma nic, co zostałoby wykonane specjalnie dla mnie. A ta kierownica została zaadaptowana w ciągu ostatnich dwóch dni. Tylko przestawiono funkcje przycisków, abym te o wyższym priorytecie mógł obsługiwać z większą łatwością, a te o niższym znaczeniu, których nie używasz nigdy lub sporadycznie, są na pozycjach trudniejszych do dosięgnięcia. Poza tym wszystko jest standardowe.”

Kilka słów podsumowujących test od Alana Permane: "To był bardzo produktywny dzień z ponad dwukrotnym dystansem wyścigowym. Pracowaliśmy nad konkretnym programem i Robert był w stanie dać nam znakomity feedback. RS17 jeździł bezbłędnie, nawet w ekstremalnych temperaturach, które mieliśmy dziś na torze. Zgromadziliśmy wiele danych w ciągu dwóch ostatnich dni i dodamy je do lekcji, którą odbyliśmy podczas Grand Prix Węgier, tak aby zoptymalizować formę bolidu na wyścigi po przerwie wakacyjnej"

F1_Kubica.jpg


Zobacz także



Oceń...



Ocena: 0/5 ( głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21553
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 114

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.45357704162598 s