Giełda tuningowanych aut


Subaru Impreza WRX air-ride

Cena: 69000 PLN

BMW F11 stance! 3.0 diesel, rotiform, bbk, prior design, carbon

Cena: 170000 PLN

Punto 430HP / 4x4 / WIDE - Henryk Jakusik Motorsport

Cena: 24000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Najbardziej popularne


Aktualności

Połączenie bieli i czerni


Autor: Kuba Brzeziński | Dodano: 2011-01-09 | Komentarzy:

Być może i Audi Q7 jest na rynku od dobrych kilku lat, jednak nadal cieszy się niesłabnącą popularnością. Sukces rynkowy bezwzględnie musi przynieść także zainteresowanie rynku tuningowego. Anderson wziął na warsztat białe Q7 V12 TDI i postanowił sprawić, że auto zacznie wyglądać bardziej agresywnie.

Początek prac na kitem został skierowany w stronę stylistyki. Niemiecki tuner wyszedł ze słusznego założenia, że włókno węglowe wyraźnie kojarzy się z agresywnym wyglądem. Dlatego lekki materiał zastosowano wokół ogromnego grilla, na obudowach lusterek, podczas tworzenia relingów dachowych oraz przy konstrukcji tylnego dyfuzora. Ponadto styliści do białej karoserii dorzucili także kilka błyszczących, czarnych akcentów. Z takiego plastiku wykonano grill, wloty powietrza oraz logo marki. Na koniec przyciemniono tylne lampy oraz zamontowano 22-calowe obręcze. Czarne, proste felgi zostały wykończone białym paskiem.

Audi_Q7_TD_1.jpg


Ponieważ karoseria jest biało-czarna, w przypadku wnętrza zastosowano odwrotne zestawienie kolorystyczne. Przeważają czarne skóry i alkantara, które wykończone zostały białą nicią. Oczywiście nie zabrakło także włókna węglowego. To odnaleźć można chociażby na desce rozdzielczej.

Audi_Q7_TD_5.jpg


Pod maską przygotowanego przez Andersona Audi spoczywa potężny diesel. Jednostka wysokoprężna ma 6-litrów i 12 cylindrów ustawionych w układzie V. Jeżeli do takiej konfiguracji dodać ogromną turbinę, z łatwością można otrzymać 500 koni mechanicznych i 1000 Nm momentu obrotowego. Ponieważ moc do małych nie należy, wystarczy aby rozpędzić ciężką terenówkę do pierwszej setki już w 5,5 sekundy. Oczywiście pół tysiąca kucy nie wystarczyło niemieckiemu tunerowi. Jego pracownicy zamontowali nowy filtr powietrza oraz zoptymalizowane oprogramowanie. W efekcie moc wzrosła do 550 koni.

Audi_Q7_TD_10.jpg


Ciężką, mocną i szybką terenówkę nie zawsze łatwo jest utrzymać na asfalcie i zatrzymać. Dlatego spod potężnych felg wystają nowe, czerwone zaciski oraz zmienione tarcze. Ponadto inżynierowie wprowadzili specjalny moduł do sterowania zawieszeniem. Ten przy dużej prędkości zmniejszy prześwit.

Nie mamy żadnych informacji na temat ceny pakietu.

Foto: Anderson


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 5/5 (2 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21564
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 71

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.63633489608765 s