Aktualności

Najszybsze Audi S5 w Polsce - 605 KM i 650 Nm


Autor: Krystian Kaleta | Dodano: 2014-01-10 | Komentarzy:

Cieszymy się, że nasi Czytelnicy tak licznie przesyłają nam opisy swoich niesamowitych projektów. Dzisiaj przedstawiamy najszybsze w naszym kraju, a w związku z tym niewątpliwie wzbudzające silne emocje, Audi S5. Samochód został przygotowany w Pachura Moto Center i otrzymał dedykowany dla silnika 4,2 FSI V8 zestaw kompresora TTS Rotrex.

Zaprojektowany i wyprodukowany od podstaw dla tej konkretnej jednostki kompresor Rotrex C38-91 rozkręca się do prędkości 90 000 obr./min i może przy tym tłoczyć do silnika aż 0,7 kg powietrza na sekundę. Elementy kompresora wykonane zostały ze specjalnego stopu aluminium przy użyciu technologii CNC. Materiał, z którego wykonano te elementy zapewnia maksymalną trwałość przy minimalnej wadze.

audi_s5_pachura_8.JPG

Przeprowadzonych zostało również wiele innych modyfikacji. Duże chłodnice, a także wydajna pompa płynu chłodzącego wpłynęły na obniżenie temperatury powietrza doładowującego poniżej 45 stopni Celsjusza, dzięki czemu silnik osiąga jeszcze większą moc. Od kolektora zamontowano sportowy układ wydechowy, a seryjne zawieszenie zastąpiono zestawem KW Variant 3 z regulacją wysokości na gwincie, a także z regulacją twardości dobicia i odbicia. Układ hamulcowy przedniej osi to zestaw Brembo z większymi, 6-tłoczkowymi zaciskami i tarczami o średnicy 355 mm.

audi_s5_pachura_4.JPG

Założeniem konstruktorów niesamowitego Audi S5 z kompresorem TTS było wskrzeszenie tradycji legendarnego Audi Quattro, czyli bezkompromisowego coupe z mocno doładowanym silnikiem o ogromnej mocy i napędem na cztery koła. Pomysł ten bardzo przypadł nam do gustu! Auto po kuracji w Pachura Moto Center może pochwalić się naprawdę wyjątkowymi osiągami.

Moc maksymalna: 605 KM
Maksymalny moment obrotowy: 650 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,8 sekundy
Przyspieszenie 0-200 km/h: 8,1 sekundy
Prędkość maksymalna: >310 km/h


Zachęcamy do przesyłania nam (kontakt@adrenalinemotorsport.pl lub za pośrednictwem Facebooka) specyfikacji, zdjęć i filmów ze swoimi modyfikowanymi maszynami. Co ciekawsze będziemy opisywać na łamach portalu.

Do tej pory napisaliśmy o:

- przeszło 300-konnej Cordobie ze skrzynią DSG (klik)
- bardzo mocnym Lanosie o seryjnym wyglądzie (klik)
- przeszło 400-konym, rajdowym EVO IX polskiej produkcji (klik)
- zmodyfikowanym ze smakiem, 250-konnym Golfie II (klik)

Galeria zdjęć




Oceń...



Ocena: 4.8/5 (5 głosów)

Tagi




Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21567
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 1

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.5237500667572 s