Giełda tuningowanych aut


Abarth 500C 170HP / 280Nm

Cena: 54900 PLN

Nissan Skyline R32 1.5JZ 405HP

Cena: 69900 PLN

Mercedes-AMG A45

Cena: 15000 PLN



Testy



Najnowsze polskie projekty

Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD
Audi TT R30T - 700 KM i 920 Nm
Mamy przyjemność zaprezentować Wam jedno z najszybszych...
3000 cm3
700 KM
920 Nm
~3 sek
? km/h
AWD


Aktualności

Puritalia 427


Autor: Piotr Sieniawski | Dodano: 2012-07-03 | Komentarzy:

Jak do tej pory nie powstało nic, co zasługiwałoby na miano Shelby Cobry naszych czasów. Puritalia Automobili z włoskiego Neapolu zamierza powołać do życia model 427, którzy przejąć ma najlepsze cechy legendarnego wozu.


Mierzący 4,34 m. długości, 1,93 m. szerokości i 1,24 metra wysokości, „427” odznacza się kompozytowo-karbonowym nadwoziem oraz aluminiowym podwoziem typu Monocque. Skutek takiego rozwiązania jest taki, że waga dwuosobowego roadstera nie przekracza 1089 kilogramów (Puritalia obiecuje, że masy rozkładają się w stosunku 50/50). Samochód porusza się na 19 i 20-calowych felgach BBS, otoczonych mieszanką Pirelli P-Zero w rozmiarze 275/35 oraz 335/30. Lekkie obręcze o wzorze w kształcie litery „Y” osłaniają tarcze hamulcowe Brembo o średnicy 380 i 345 mm na tylnej osi.

Puritalia_427_03_730.jpg

Nie sugerujcie się nazwą „427”, iż pod maską znajduje się siedmiolitrowy potwór. Zamiast niego do napędu służy 5.0 V8. Odmiana wolnossąca rozwija 445 KM przy 6500 obr./min oraz 530 Nm, dostępnych przy 4250 obr./min. Dokładając kompresor, wyżej wymieniony silnik krzesze moc 605 KM/7000 obr./min wraz z 640 Nm momentu obrotowego, uzyskiwanego przy 4500 obrotach na minutę. Energia ta transferowana jest na tylne koła (+ dyferencjał LSD) za pośrednictwem ręcznej, sześciobiegowej przekładni o dwóch tarczach sprzęgła.

Puritalia_427_05_730_2.jpg

Może i nie jest wiadome kiedy i czy w ogóle Puritalia 427 trafi do produkcji - choćby krótkoseryjnej. Może i nie mamy pomysłu, ile takie cudo mogłoby kosztować. Lecz wiecie co jest krzepiące? Skromne zdanie widniejące na ichniejszej stronie: „Elektryczny? Nie, dziękuję”.

[Źródło: AutoBlog.nl, PurItalia.com] 


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 0/5 ( głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21339
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 273

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.47935795783997 s