Aktualności

SLS AMG by Kicherer


Autor: Kuba Brzeziński | Dodano: 2010-12-02 | Komentarzy:

Bez wątpienia Mercedes SLS AMG jest autem świetnym. Forma coupe połączona z podnoszonymi do góry drzwiami i niesamowitą mocą robi potężne wrażenie. Aby auto stało się jeszcze bardziej wysmakowane, swoje trzy grosze postanowił dorzucić dom tuningowy Kicherer. Jego pracownicy popracowali przy wyglądzie, wnętrzu i możliwościach Merca.

Tuner doszedł do wniosku, że Mercedes SLS AMG prezentuje się na tyle agresywnie i sportowo, że nie potrzebne mu są większe zmiany. W sumie zgadzamy się z taką opinią, więc cieszy nas fakt, że Kicherer zastosował jedynie delikatne akcenty. Pod przednim zderzakiem i tylnym dyfuzorem pojawią się
dyskretne spojlery z włókna węglowego. Ponadto auto otrzymało nowe obręcze aluminiowe. Felgi prezentują się naprawdę dobrze i idealnie pasują do nowoczesnej karoserii.

kicherer_touches_the_mercedes_sls_amg_medium_5.jpg


We wnętrzu zmian było jeszcze mniej. Po co bowiem poprawiać świetne fotele, prostą deskę rozdzielczą, czy wygodną kierownicę. Projektanci Kicherera zdecydowali się jedynie na dorzucenie akcentów z włókna węglowego. Dzięki temu kabina pasażerska jeszcze wyraźniej będzie się
kojarzyć ze sportem.

Pierwszym polem poprawy możliwości SLSa stała się jednostka napędowa. Tuner długo myślał w jaki sposób ulepszyć 6,2-litrowy motor V8. Ostatecznie podjęto decyzję o przeprojektowaniu oprogramowania. Krzywe mocy zostały poprowadzone w taki sposób, że Mercedes zyskał dodatkowe
39 kucy i 19 Nm. W efekcie jednostka napędowa jest w stanie rozwinąć 610 koni mechanicznych i 670 Nm momentu obrotowego. Bez najmniejszego cienia wątpliwości stwierdzić można, że siła jest wystarczająca, aby sprawnie dźwignąć coupe.

kicherer_touches_the_mercedes_sls_amg_medium_7.jpg


Oczywiście możliwości można poprawiać na kilka sposobów. Dlatego w tym momencie pojawia się nam drugie pole prac. Kicherer zamontował
całkowicie nowe zawieszenie. Różne od standardowych części i nastawy są sztywne, dzięki czemu Mercedes świetnie pokona nawet ostre zakręty oraz dobrze będzie się trzymał asfaltu. Nowe zawieszenie będzie także hydraulicznie unoszone. Po przyciśnięciu odpowiedniego guzika nadwozie uniesie się o 30 mm. W ten sposób łatwiej będzie sforsować miejską dżunglę i przeszkodą przestaną być progi spowalniające, czy wjazdy do parkingów podziemnych.


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 4.25/5 (4 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21489
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 55

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

1.5207650661469 s