Giełda tuningowanych aut


Lexus IS300T manual 2JZ VVTi 566KM, 747NM!!! BLACK FRIDAY SALE!!!

Cena: 55000 PLN

// BLACK FRIDAY z silnikiem od inżyniera Ferrari //

Cena: 45900 PLN

Megane III GT

Cena: 39000 PLN



Testy



Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Aktualności

Toyota 86X


Autor: Piotr Sieniawski | Dodano: 2012-08-08 | Komentarzy:

Można by powiedzieć, że Toyota GT86 już od fazy projektowej była skazana na los samochodu driftowego. W końcu nie bez przyczyny zrównano go z żywą legendą – Corollą AE86. Bywając tego lata w Norwegii, jako motoryzacyjni maniacy zetknęlibyśmy się z serią imprez Gatebil, w ramach której Speedhunters wystawiają 86X.


Pomarańczowo-matowoszaro-czarny (dzieło Auto-Sign) wóz korzysta z wyjątkowo szerokich nadkoli TRA Kyoto 6666 Customs GT Rodeo Special Rocket Bunny, spod których łypią czarne felgi Traklite firmy Motegi Racing. Z przodu siedemnastocalowe obręcze mają szerokość 8-cali zaś z tyłu 18-calówki przyjęły szerokość dziesięciu cali. W porozumieniu ze sponsorem, w zawieszeniu pojawił się zestaw coilover KW Suspension 3 Way Race Kit.

86x_desktop_LAR_7182_730.jpg

Dostosowane do wyczynowego ścigania, wnętrze otrzymało kubełkowy fotel z homologowanymi pasami bezpieczeństwa, specjalną deskę rozdzielczą z najpotrzebniejszymi włącznikami oraz profesjonalną kolumnę kierowniczą zakończoną wieńcem GS Performance.

86x_desktop_LAR_7912_730_2.jpg

Znacznie zmodyfikowany (między innymi turbosprężarka Comp Turbo, intercooler BS Bildeler, układ wydechowy ze stali nierdzewnej, tłoki JUN Cosworth, przemapowana elektronika przez Autronic) trzylitrowy motor Toyoty Supry 2JZ-GTE VVT wytwarza moc 661 KM oraz moment obrotowy w liczbie 872 Nm. Do transferu tejże energii na tylne koła służy czterostopniowa skrzynia Mid Valley.

Przewiduje się, że moc kolejnego, „zapasowego”, 3.4-litrowego silnika 2JZ-GTE sięgnie ośmiuset koni mechanicznych i tysiąca niutonometrów momentu obrotowego.

[Źródło: SpeedHunters] [Fotografie: Larry Chen] 


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 5/5 (1 głosów)

Tagi




Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21564
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 86

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.48874497413635 s