Giełda tuningowanych aut


1968 Camaro SS 396 CUI Big Block, 4-Speed MANUAL

Cena: 160000 PLN

Mercedes SLK 350 280KM

Cena: 64000 PLN

Renault Megane R.S. 275 Trophy

Cena: 89000 PLN



Testy



Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Aktualności

Trudna sztuka holowania w rosyjskim wydaniu


Autor: Dawid Potulski | Dodano: 2014-11-04 | Komentarzy:

Holowanie... Wbrew pozorom nie jest to czynność tak prosta, jak mogłoby się wydawać. Nie jest to po prostu ciągnięcie jednego auta drugim. Teorii nie będziemy Was uczyć. Pokażemy praktykę. Zobaczycie jak NIE należy holować.

Teoretycznie wszystko wydaje się być wykonywane prawidłowo. Jest solidna lina holownicza, a także żadne z aut nie używa świateł awaryjnych - co nie dla wszystkich jest oczywiste i potem widzimy na drogach ruchome mrugające korowody. Jednak dodanie hasła "Rosja" wprowadza do całej historii element niepewności. Należy przypuszczać, że do zaskakującego manewru zmusiła kierowcę holowanego auta awaria układu hamulcowego. Kto by pomyślał, że w Rosji nawet na holu można wyprzedzać? :)


W tym miejscu przypominamy artystów tego fachu z rodzimej sceny - holowanie auta bez kierowcy w Pszczynie (zobacz klik).


Zobacz także



Oceń...



Ocena: 5/5 (1 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21561
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 35

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.72714400291443 s