Giełda tuningowanych aut


Chevrolet Corvette C7 Z06

Cena: 400000 PLN

Audi S4 B7 4.2 V8

Cena: 46000 PLN

Audi A3 8V Sedan 1.8TFSI 250KM/370NM

Cena: 97000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Aktualności

Większa moc w X1


Autor: Kuba Brzeziński | Dodano: 2010-09-13 | Komentarzy:

Nie da się ukryć, że moc samochodu jest dosyć ważnym elementem. To dzięki niej będziemy mogli sprawnie wyprzedzić oraz zapewnić sobie sporą ilość frajdy. Dlatego każdy dodatkowy koń mechaniczny jest jak najbardziej pożądany. Sytuację bardzo dobrze rozumie firma Hartge. Dlatego postanowiła nieco wzmocnić najnowsze dziecko firmy BMW.

Jak na razie tunerowi udało się stworzyć pakiety tuningowe do dwóch silników wysokoprężnych. W przypadku podstawowej jednostki o oznaczeniu 18d wzrost mocy ma wartość
26-ciu koni mechanicznych. Być może nie jest to potężny skok, jednak w zestawieniu z przyrostem momentu obrotowego na poziomie 30 Nm, daje całkiem niezły wynik. Hartge zapewnia, że auto po ulepszeniu przyspieszy do pierwszej setki już w 8,1 sekundy. Jest to wynik o 1,5 sekundy lepszy od wersji standardowej. Prędkość maksymalna wzrośnie o 17 km/h.

4180921612097005637.jpg


Drugi z pakietów tuningowych skierowany został do dwulitrowej jednostki o oznaczeniu 20d. W standardzie jest ona w stanie rozwinąć moc na poziomie 177 KM. Po zabiegach firmy Hartge wartość ta zostanie wzbogacona o
kolejne 32 konie. Co więcej, właściciele BMW X1 będą się mogli cieszyć potężnym wzrostem momentu obrotowego. Modyfikacja sprawi, że ten skoczy o całe 65 Nm. W efekcie mała terenówka przyspieszy do 100 km/h już w 6,9 sekundy, czyli o 1,2 sekundy szybciej, niż wersja standardowa. Cieszyć się mogą także osoby, które często poruszają się po autostradach. Wskazówka prędkościomierza zatrzyma się bowiem o niecałe 30 km/h dalej.

1384261211189712459.jpg


Mimo iż modyfikacja Hartge głównie skupiała się na mocy, tuner postanowił zmienić także kilka elementów aparycji auta. Właściciele X-jedynek mogą obniżyć zawieszenie nawet o 30 mm, zażyczyć sobie 20-calowe felgi aluminiowe lub sportowe koło kierownicy. Najciekawszą ingerencją w stylistykę auta jest jednak
czarny pasek na boku karoserii. Jesteśmy nim wręcz zauroczeni. Dzięki niemu we właściwy sposób podkreślone zostały przetłoczenia BMW, co dodało rasowego charakteru.


Galeria zdjęć



Zobacz także



Oceń...



Ocena: 4.33/5 (3 głosów)

Tagi




Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21564
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 69

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.60165619850159 s