Garaż
Info
Witaj w garażu Adrenaline Motorsport. Tutaj znajdziesz projekty najciekawszych aut w Polsce! Będziesz mógł przeczytać wywiady z właścicielami i zobaczysz opisy zmian jakie zostały wprowadzone.
Zobaczysz również zdjęcia oraz filmy.

Zapraszamy!

Giełda tuningowanych aut


Subaru Forester SG 2.5XT 2004 USDM manual STI

Cena: 39000 PLN

Ford Focus ST225, 2006 Track Day edition

Cena: 31000 PLN

Renault Megane III RS Cup/ 2012/polski salon/61 tys. km/IDEALNY!

Cena: 79999 PLN




Najnowsze polskie projekty

Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD
Audi TT R30T - 700 KM i 920 Nm
Mamy przyjemność zaprezentować Wam jedno z najszybszych...
3000 cm3
700 KM
920 Nm
~3 sek
? km/h
AWD


Garaż

Audi TT R30T - 700 KM i 920 Nm


Autor: Krystian Kaleta | Dodano: 2016-05-08 | Oglądano: 26526 | Komentarzy:
Dane techniczne: (seria)
3200 cm3
250 KM
320 Nm
6,4 sek
250 km/h
AWD
Dane techniczne: (po modyfikacji)
3000 cm3
700 KM
920 Nm
~3 sek
? km/h
AWD

Mamy przyjemność zaprezentować Wam jedno z najszybszych Audi TT w Polsce. Moc rzędu 700 KM oraz maksymalny moment obrotowy na poziomie 920 Nm mówią same za siebie. Dzięki systemowi Launch Control czas przyspieszenia do 100 km/h to zaledwie około 3 sekund, natomiast od 100 do 200 km/h Audi rozpędza się w 4,8 sekundy. Poniżej znajdziecie pełną listę modyfikacji.

Silnik:
- 3.2 VR6 + wał korbowy od 2.8 = R30
- Kute korbowody Arias + śruby ARP

Modyfikacje głowicy:
- Frezowanie gniazd 

Modyfikacje bloku:
- Obróbka pod wał 90.4 mm

 Układ dolotowy:
- Dolot 100mm do turbo + Filtr K&N
- Kolektor ssący twinplenum z trąbkami
- Intercooler 600x300x76 + custom boczki
- Doloty 76 mm 

Układ wydechowy:
- Turbosprężarka BorgWarner S300SX
- Down pipe 3,5"
- Kolektor baran
- Reszta wydechu wykonana z aluminium 3" (waga 6 kg )

Układ wtryskowy:
- Wtryskiwacze Siemens 1000cc
- Swirl pot
- Bosch 040 + Walbro 255

Elektronika:

- Ecumaster EMU
- Haldex Drag Controler
- Moduł Bluetooth EMU
- Dodatkowe funkcje sportowe: Launch Control, Rolling Start, Flat Shift

Układ napędowy:
- Sprzęgło Sachs RCS 200
- Dragowa skrzynia, wzmocnione koła zębate oraz dłuższe przełożenia
- Podpora 4 biegu

Zawieszenie:
- Wzmocnione poduszki silnika by X-Parts
- Gwint KW V3 Clubsport

audi_tt_r30t_1.jpg

audi_tt_r30t_4.jpg

audi_tt_r30t_5.jpg

Kilka filmów z udziałem tego potwora:


Zachęcamy do przesyłania nam (kontakt@adrenalinemotorsport.pl lub za pośrednictwem Facebooka) specyfikacji, zdjęć i filmów ze swoimi modyfikowanymi maszynami. Co ciekawsze będziemy opisywać na łamach portalu.



Galeria zdjęć




Oceń...



Ocena: 4.12/5 (42 głosów)


Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21341
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 138

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.18398880958557 s