Garaż
Info
Witaj w garażu Adrenaline Motorsport. Tutaj znajdziesz projekty najciekawszych aut w Polsce! Będziesz mógł przeczytać wywiady z właścicielami i zobaczysz opisy zmian jakie zostały wprowadzone.
Zobaczysz również zdjęcia oraz filmy.

Zapraszamy!

Giełda tuningowanych aut


Volkswagen Golf V GTI

Cena: 30300 PLN

VW GOLF 6R 330KM

Cena: 86900 PLN

Nissan GTR Black Edition

Cena: 313000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD
Audi TT R30T - 700 KM i 920 Nm
Mamy przyjemność zaprezentować Wam jedno z najszybszych...
3000 cm3
700 KM
920 Nm
~3 sek
? km/h
AWD


Garaż

BMW M3 E92 z kompresorem ESS


Autor: Krystian Kaleta | Dodano: 2014-05-16 | Oglądano: 15780 | Komentarzy:
Dane techniczne: (seria)
3999 cm3
420 KM
400 Nm
4,8 sek
250 km/h
tył
Dane techniczne: (po modyfikacji)
3999 cm3
604 KM
566 Nm
? sek
? km/h
tył

Trendy rządzące współczesną motoryzacją pozwalają sądzić, że BMW M3 generacji E92 było ostatnią "trójką" z ośmiocylindrowym silnikiem. Właściciel jednej z tych perełek zlecił podwarszawskiemu warsztatowi MM-Performance modyfikacje, które przyniosłyby efekt w postaci świetnych osiągów i spotęgowanych doznań dźwiękowych.

MM-Performance zdobył już cenne doświadczenie w przerabianiu tego modelu BMW. Niedawno opisywaliśmy dla Was bardzo podobny projekt. Za pomocą kompresora udało się podnieść moc silnika do około 600 KM (zobacz klik). Z całą pewnością z efektem końcowym zapoznał się właściciel auta, które jest przedmiotem tego artykułu, bowiem zdecydował się na podobne zmiany. Zaczęto od zastąpienia seryjnego wydechu sportowym odpowiednikiem z oferty niemieckiej firmy Eisenmann. Układ wydechowy, zakończony czterema końcówkami o średnicy 83 milimetrów, nadał silnikowi V8 bogatego dźwięku.

bmw_m3_e92_coupe_mm_performance_1.jpg

W skład zestawu VT2-625 od ESS Tuning wchodzi między innymi kompresor z dodatkowym chłodzeniem. Przemodelowano także układ dolotowy, który zakończono filtrem K&N. Oprócz tego zmieniono oprogramowanie skrzyni biegów, a także wtryski i świece na bardziej wydajne.

bmw_m3_e92_coupe_mm_performance_6.jpg

Przed i po zakończonych pracach sprawdzono rezultaty na hamowni. Katalogowe wartości 420 KM i 400 Nm okazały się nieco wygórowane, bowiem pomiar wykazał 385 KM i 363 Nm. Przyrost mocy w stosunku do wartości początkowych wyniósł odpowiednio 219 koni i 203 niutonometry. Niewyróżniające się od seryjnego M3 charakteryzuje się zatem 604 KM i 566 Nm.

bmw_m3_e92_coupe_mm_performance_13.jpg

Układ hamulcowy wzmocniony został przewodami w stalowym oplocie firmy HEL oraz sportowym płynem hamulcowym Motul. We wnętrzu zainstalowano rozbudowany komputer Awron monitorujący na bieżąco pracę podzespołów, a także wyświetla inne istotne informacje, gdy kierowca zdecyduje się pojeździć po torze wyścigowym.

bmw_m3_e92_coupe_mm_performance_11.jpg

Zachęcamy do przesyłania nam (kontakt@adrenalinemotorsport.pl lub za pośrednictwem Facebooka) specyfikacji, zdjęć i filmów ze swoimi modyfikowanymi maszynami. Co ciekawsze będziemy opisywać na łamach portalu.

Zdjęcia: Maciej Bruchajzer (facebook.com/maciej.bruchajzer.photography)



Galeria zdjęć




Oceń...



Ocena: 4.52/5 (46 głosów)


Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 20895
Użytkowników on-line: 1
Gości on-line: 170

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.16802310943604 s