Garaż
Info
Witaj w garażu Adrenaline Motorsport. Tutaj znajdziesz projekty najciekawszych aut w Polsce! Będziesz mógł przeczytać wywiady z właścicielami i zobaczysz opisy zmian jakie zostały wprowadzone.
Zobaczysz również zdjęcia oraz filmy.

Zapraszamy!

Giełda tuningowanych aut


Subaru Impreza STI

Cena: 85900 PLN

Golf R400 410KM

Cena: 134000 PLN

BMW M3 Individual, kolor GTS

Cena: 267000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD
Audi TT R30T - 700 KM i 920 Nm
Mamy przyjemność zaprezentować Wam jedno z najszybszych...
3000 cm3
700 KM
920 Nm
~3 sek
? km/h
AWD


Garaż

Chevrolet Camaro Z28


Autor: Piotr Myśków | Dodano: 2016-11-18 | Oglądano: 21595 | Komentarzy:
Dane techniczne: (seria)
5700 cm3
305 KM
440 Nm
b.d. sek
b.d. km/h
RWD
Dane techniczne: (po modyfikacji)
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z województwa świętokrzyskiego. Amerykańska motoryzacja zaraziła Huberta na początku lat dziewięćdziesiątych, kiedy jego Tata sprowadził do Polski dwuletniego Chevroleta Berette. Głodni dóbr konsumpcyjnych Polacy zaczęli wówczas masowo kupować produkty zagranicznych marek. Mało komu się jednak śnił prawdziwy amerykański samochód zza wielkiej wody. Na drogach krajowych roiło się przede wszystkim od Polonezów, Maluchów, Moskwiczów, a nowością były takie modele jak Lanos, Cinquecento, Astra, Felicia, czy Polo. 

Historia ostatecznie zatoczyła koło i po 13-latach ta sama Beretta stała się pierwszym autem Huberta. 

Od tej pory kręciły mnie już tylko widlaste silnik prosto z USA. Przez wszystkie lata posiadania prawka zawsze poruszałem się amerykańskimi autami, ponieważ mają niesamowity charakter, klimat a dźwięk V8 to niesplamiona downsizingiem poezja.

14273423_10208458155946374_859752734_o.jpg

Historia tego Camaro IV generacji zaczęła się w 2012 roku. Auto zostało zakupione w nienagannym stanie, ale w rękach nowego właściwego nie na długo pozostało w fabrycznej specyfikacje. 

Zacząłem powolne modyfikacje i sam nie przypuszczałem że zajdą tak daleko.

Poniżej skrawek listy modów: 

- body kit własnej produkcji, poszerzenia dedykowane, garb na masce miał przykrywać dolot powietrza, ale koncepcja się zmieniła;
- felgi Corvette C6 255/35/18 i tył 305/30/19, opony Michelin Pilot Sport 2;
- dystanse 5 cm na stronę, rozstaw osi poszerzony o 10 cm;
- wymienione fotele na R-look, 4-punktowe pasy szelkowe;
-słupki „oflokowane” z zegarami temperatury silnika, oleju, skrzyni i podciśnieniem w dolocie;
-audio na podzespołach Clariona, Morela, Genesisa, JL audio
-zawieszenie Eibach;
-zmienione przełożenie mostu z 2.72 na 3.73’
-klocki EBC yellow;
-rozpórki slp pod maską i wewnątrz auta;
-czarna nakładki na lampy GTS;
-z największych modów silnika: wymienione głowice oraz dolot na LS6,przebudowany dolot powietrza, wsadzony ostry wałek rozrządu comp cams thumper, regulowane dzwigienki zaworowe z z większym mnożnikiem 1.8, nowa pompa oleju slp, podwójny łańcuch rozrządu, kolektory shorty oraz 3" wydech Borla.

Silnik ten charakteryzuje się długowiecznością, świetnymi parametrami i jest znamy już nawet w PL, ponieważ jest używany w wielu sportach np. driftingu – dodał w rozmowie Hubert.

12088456_10205076580533493_239930936111781921_n.jpg

Camaro miało wymienioną skrzynię na 4l80e (VTG na tej skrzyni bazuje w swoich potworach oczywiście odpowiednio przebudowanych) - jest dużo wytrzymalsza oraz sportowy konwerter ze stall speed 3000rmp (seryjnie 1600)/ W chwili obecnej trwa kolejny swap na manual T56 Termec z Pontiaca GTO. Seryjnie auto miało moc 305 KM i 440 Nm. Modyfikacje zaczęły się od felg i audio. Na chwile obecną auto powinno dysponować mocą w granicach 430 KM i maksymalnym momentem obrotowym 500 Nm – wykres już wkrótce. Na przyszły sezon są już plany na turbo i grubo ponad 500 KM.

DSC_0043.JPG

Auto jest niewątpliwie niepowtarzalne na skale nie tylko Polski ale i świata. Do tej pory było prezentowane na amerykańskich forach dyskusyjnych, gdzie tych aut jest sporo a mimo wszystko budziło podziw. Jednym z największych atutów jest dźwięk - próbkę V8 możecie posłuchać na załączonym filmie. Camaro według amatorskich (wielokrotnych) pomiarów przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie mniejszym niż 5 sekund.

14686179_10207476646453641_939740858_n.jpg

Pomysł wizualny na czarnego sk**wiela wyszedł w praniu bo zawsze miałem parcie na brutalnie wyglądający samochód. Niektórzy nazywają go batmobilem. Co ciekawe auto zakupiłem z przebiegiem 211 tysięcy kilometrów i po kilku latach nie będąc moim codziennym autem ma już 290 tys. Projekt prowadzony jest w warsztacie Dream Car koło Lublina. 

Jesteśmy pewni, że jeszcze nie raz usłyszymy o tym Camaro.





Oceń...



Ocena: 4.55/5 (11 głosów)


Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21349
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 111

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

1.4494860172272 s