Garaż
Info
Witaj w garażu Adrenaline Motorsport. Tutaj znajdziesz projekty najciekawszych aut w Polsce! Będziesz mógł przeczytać wywiady z właścicielami i zobaczysz opisy zmian jakie zostały wprowadzone.
Zobaczysz również zdjęcia oraz filmy.

Zapraszamy!

Giełda tuningowanych aut


Jaguar XK-R. Special & Black edition. 510 KM.

Cena: 269000 PLN

Audi TT RS R30T 700 HP AirRide Airrex DQ500 Zamiana FV 23% Cesja

Cena: 150000 PLN

VW Golf 7 R

Cena: 111000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Garaż

Golf VR6T 500+ Compsport


Autor: Piotr Myśków | Dodano: 2017-12-27 | Oglądano: 16049 | Komentarzy:
Dane techniczne: (seria)
2800 cm3
204 KM
270 Nm
7,1 sek
235 km/h
awd
Dane techniczne: (po modyfikacji)
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd

W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf - Luke Plonka - wyrwał na sesję zdjęciową nie byle jakiego Golfa w programie 500+. Projekt rozpoczęty przez jednego z szefów Compsportu obecnie jest w rękach Maćka, który sprawił, że poprzednio uzyskane czasy 0-100 km/h w 3,5 sekundy i 100-200 km/h w około 8 sekund wyglądają biednie. Czasy na nowym konfigu nie są jeszcze znane, ale już wiadomo, że dzięki nowym modom urwano kilka setnych sekundy z powyższych wyników. 

MK4 z zewnątrz wygląda niemalże jak seria. Sleepera wyróżniają jedynie felgi ATS DTC z oponami Yokohama Advan Neova R08R i żółtymi 6-tłoczkowymi zaciskami Porsche z tarczami o średnicy 355mm, a także podwójny wydech z tyłu. Klasyczne wnętrze VAGa uzupełniono o nowe wykończenie składające się ze skóry i alcantary.  


W kabinie nie sposób nie zauważyć także Shiftera CAE, który mocno kontrastuje z oryginalną kolumną środkową, a także wskaźników DEFI. To co najważniejsze to pod maską. Z błyskawicznych czasów rozlicza się napęd 4motion, na który trafia ponad 500 KM mocy i 590 Nm maksymalnego momentu obrotowego z 2,8-litrowego, turbodoładowanego silnika VR6. Jednostka otrzymała turbinę Garett GT35, układy paliwowe i dolotowe Compsportu, sprzęgło Sachs Performance, wydech MGmotorsport oraz autorskie IC i DP. 

_DSC3545.jpg

_DSC3543.jpg

_DSC3523.jpg

26134107_10213961602006852_2094326471_o.jpg

Czekamy na czasy z RL! Temat będzie uzupełniany o nowe materiały...



Galeria zdjęć




Oceń...



Ocena: 5/5 (1 głosów)


Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21553
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 213

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.26478004455566 s