Garaż
Info
Witaj w garażu Adrenaline Motorsport. Tutaj znajdziesz projekty najciekawszych aut w Polsce! Będziesz mógł przeczytać wywiady z właścicielami i zobaczysz opisy zmian jakie zostały wprowadzone.
Zobaczysz również zdjęcia oraz filmy.

Zapraszamy!



Garaż

Honda Civic Type-R Tajpa


Autor: Piotr Myśków | Dodano: 2017-11-04 | Oglądano: 18827 | Komentarzy:
Kolejnym etapem modyfikacji jesienią 2016 było kupno Intercoolera od Wagnera, dolotu zimnego powietrza od Eventuri w wersji Carbon/Red Kevlar (jako pierwszy w PL do tego auta i chyba do tej pory jedyny w tej wersji) oraz wydechu Remus Innovation z końcówkami Carbonowymi. Niestety również dźwięk seryjnego wydechu pozostawiał wiele do życzenia, więc Remus był tu jedną z najlepszych dostępnych opcji i jedyny ze sterowaną klapą i końcówkami z węgla. Po zamontowaniu ww. "gratów" osiągi auta znacznie się poprawiły, nie wspominając o dźwięku, który cieszył najbardziej moje uszy.

Równocześnie w miejsce seryjnych "weszły" sprężyny dedykowane do FK2 od Eibach/Dream Automotive obniżające prześwit o 20mm, coznacznie poprawiło "stance" auta. Następnie ze względów znanych posiadaczom tego konkretnego modelu, wymieniony został płyn wysprzęglika na Motul RBF660 oraz wykonano osłonę termiczną tegoż elementu w 44tuning - listopad 2016.

Przyszedł także czas na zmianę wyglądu auta, którą zrealizowałem we wrześniu 2017. Jesienny harmonogram tuningu objął:

- oklejenie folią Satine Black z drobnymi elementami czerwieni i błyszczącej folii,
- zmianę OEM maski oraz wlotów na przednich błotnikach na Carbon odTegiwa Imports,
- wymianę tylnego spoilera (skrzydła) na Honda OEM Carbon,
- dołożenie przedniego splittera w wersji V2, bocznych progów, tylnych
dokładek oraz dokładki skrzydła od Maxtondesign.

Kolejne modyfikacje przeprowadzono na początku padziernika 2017:

- montaż Remus Responder (możliwość sterowanie % otwarcia przepustnicy: eco, race oraz race +, każdy można dostroić indywidualnie w zakresie od -3 do +3)
- wymiana przewodów hamulcowych na stalowy oplot od Hel Preformance,
- wymiana płynu hamulcowego na Motul RBF660,
- wymiana klocków hamulcowych: przód - Ferrodo DS2500, tył: Dixcel Z Type,
- zamontowanie Downpipe Bull-X ze sportcatem 200cell HJS od firmy HG-Motorsport,
- zmiana oleju z Shell Hellix 5w30 na Motul 5w30 300v,
- nowy soft do auta, który dał znaczny przyrost momentu, szczególnie w górnym zakresie obrotów silnika - obecnie 540 Nm, (moc pozostała bez zmian ok. 400 KM).

23192183_1817119394995375_1828092571_o.jpg


Oceń...



Ocena: 5/5 (2 głosów)

Tagi


honda | civic | typer


Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21567
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 1

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.23970985412598 s