Garaż
Info
Witaj w garażu Adrenaline Motorsport. Tutaj znajdziesz projekty najciekawszych aut w Polsce! Będziesz mógł przeczytać wywiady z właścicielami i zobaczysz opisy zmian jakie zostały wprowadzone.
Zobaczysz również zdjęcia oraz filmy.

Zapraszamy!

Giełda tuningowanych aut


Corvette stroker zakuty 7.1 BiTurbo 800HP 1035Nm

Cena: 143000 PLN

Mercedes SLK R170 Kompressor 200 163km

Cena: 21500 PLN

Subaru WRX 240HP

Cena: 41000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Garaż

Mercedes-Benz E63 AMG - 705 KM od Pachura Moto Center


Autor: Piotr Myśków | Dodano: 2015-02-05 | Oglądano: 13370 | Komentarzy:
Dane techniczne: (seria)
6208 cm3
514 KM
630 Nm
4,6 sek
300+ km/h
RWD
Dane techniczne: (po modyfikacji)
6208 cm3
705 KM
880 Nm
b.d. sek
b.d. km/h
RWD

Pachura Moto Center przygotował niesamowity projekt mocarnego kombi. Mercedes E63 AMG wstępnie zmodyfikowany przez warsztat Brabusa, gdzie otrzymał nowy układ wydechowy oraz zestaw felg trafił do tunera ze Środy Wielkopolskiej na finalne strojenie. 705 KM i 880 Nm to parametry, które uzyskano dzięki zastosowaniu zestawu firmy Kleemann.

Pod maską E63 AMG zagościła zupełna nowość dla tego modelu - sprężarka mechaniczna Magnuson TVS2300, charakteryzująca się liniowym przebiegiem sprawności oraz relatywnie niską temperaturą pracy. Kompresor jest chłodzony cieczą z osobnego układu wyposażonego w intercooler. Pełny potencjał tego kompresora uzyskano, dzięki zastosowaniu kolektorów Kleemanna.

unnamed__2_.jpg

unnamed__1_.jpg

Tuner z ekscytacją wspomina o pierwszym odpaleniu 6,2-litrowego V8 (M156), które w przypadku tej bestii było niczym próba atomowa na pustyniach stanu Nevada. 8-cylindrowiec w układzie V seryjnie generuje 514 KM mocy i 630 Nm momentu obrotowego. Podniesienie tych parametrów do 705 KM i momentu do 880 Nm można uznać za niemały sukces.

unnamed__5_.jpg

Dla poprawy możliwości przeniesienia tej potężnej mocy na drogę fabryczny mechanizm różnicowy został zastąpiony szperą Kleemann zaprojektowaną specjalnie dla E63 AMG. Siedząc za kierownicą tej bestii jedno jest pewne - trzeba mieć się na baczności. Naszym zdaniem, projekt stoi na światowym poziomie.



Galeria zdjęć




Oceń...



Ocena: 4.43/5 (7 głosów)


Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21489
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 148

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.91033101081848 s