Garaż
Info
Witaj w garażu Adrenaline Motorsport. Tutaj znajdziesz projekty najciekawszych aut w Polsce! Będziesz mógł przeczytać wywiady z właścicielami i zobaczysz opisy zmian jakie zostały wprowadzone.
Zobaczysz również zdjęcia oraz filmy.

Zapraszamy!

Giełda tuningowanych aut


Opel Vectra B RWD 2.0 Turbo @1.8bar 375KM i 520Nm

Cena: 24999 PLN

Volvo V60 R-Design T5

Cena: 77000 PLN

Ford Focus ST MK2 GTPerformance

Cena: 38500 PLN




Najnowsze polskie projekty

Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD
Audi TT R30T - 700 KM i 920 Nm
Mamy przyjemność zaprezentować Wam jedno z najszybszych...
3000 cm3
700 KM
920 Nm
~3 sek
? km/h
AWD


Garaż

Mercedes-Benz E63 AMG - 705 KM od Pachura Moto Center


Autor: Piotr Myśków | Dodano: 2015-02-05 | Oglądano: 11896 | Komentarzy:
Dane techniczne: (seria)
6208 cm3
514 KM
630 Nm
4,6 sek
300+ km/h
RWD
Dane techniczne: (po modyfikacji)
6208 cm3
705 KM
880 Nm
b.d. sek
b.d. km/h
RWD

Pachura Moto Center przygotował niesamowity projekt mocarnego kombi. Mercedes E63 AMG wstępnie zmodyfikowany przez warsztat Brabusa, gdzie otrzymał nowy układ wydechowy oraz zestaw felg trafił do tunera ze Środy Wielkopolskiej na finalne strojenie. 705 KM i 880 Nm to parametry, które uzyskano dzięki zastosowaniu zestawu firmy Kleemann.

Pod maską E63 AMG zagościła zupełna nowość dla tego modelu - sprężarka mechaniczna Magnuson TVS2300, charakteryzująca się liniowym przebiegiem sprawności oraz relatywnie niską temperaturą pracy. Kompresor jest chłodzony cieczą z osobnego układu wyposażonego w intercooler. Pełny potencjał tego kompresora uzyskano, dzięki zastosowaniu kolektorów Kleemanna.

unnamed__2_.jpg

unnamed__1_.jpg

Tuner z ekscytacją wspomina o pierwszym odpaleniu 6,2-litrowego V8 (M156), które w przypadku tej bestii było niczym próba atomowa na pustyniach stanu Nevada. 8-cylindrowiec w układzie V seryjnie generuje 514 KM mocy i 630 Nm momentu obrotowego. Podniesienie tych parametrów do 705 KM i momentu do 880 Nm można uznać za niemały sukces.

unnamed__5_.jpg

Dla poprawy możliwości przeniesienia tej potężnej mocy na drogę fabryczny mechanizm różnicowy został zastąpiony szperą Kleemann zaprojektowaną specjalnie dla E63 AMG. Siedząc za kierownicą tej bestii jedno jest pewne - trzeba mieć się na baczności. Naszym zdaniem, projekt stoi na światowym poziomie.



Galeria zdjęć




Oceń...



Ocena: 4.43/5 (7 głosów)


Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21096
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 411

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.19808101654053 s