Garaż
Info
Witaj w garażu Adrenaline Motorsport. Tutaj znajdziesz projekty najciekawszych aut w Polsce! Będziesz mógł przeczytać wywiady z właścicielami i zobaczysz opisy zmian jakie zostały wprowadzone.
Zobaczysz również zdjęcia oraz filmy.

Zapraszamy!

Giełda tuningowanych aut


Nissan 370z GT Edition

Cena: 94000 PLN

Mercedes SLK 350 280KM

Cena: 64000 PLN

Ford Focus ST

Cena: 43999 PLN




Najnowsze polskie projekty

Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD
Audi TT R30T - 700 KM i 920 Nm
Mamy przyjemność zaprezentować Wam jedno z najszybszych...
3000 cm3
700 KM
920 Nm
~3 sek
? km/h
AWD


Garaż

Mitsubishi Lancer Evolution IX - 545 KM


Autor: Krystian Kaleta | Dodano: 2015-05-20 | Oglądano: 14970 | Komentarzy:
Dane techniczne: (seria)
2000 cm3
280 KM
355 Nm
5,7 sek
250 km/h
AWD
Dane techniczne: (po modyfikacji)
2300 cm3
545 KM
689 Nm
3,5 sek
287 km/h
AWD

Nasz Czytelnik Adrian jest właścicielem Lancera Evo IX, który przeszedł szereg modyfikacji w 4Turbo w Katowicach. Jeden z programów, który napisano z myślą o wyścigowym paliwie, uwalnia z silnika dokładnie 545 KM oraz 689 Nm!

Samochód został kupiony w polskim salonie w 2007 roku, a aktualny przebieg to około 90 tysięcy kilometrów. Auto co pół roku przechodzi szczegółową rewizję w 4Turbo, gdzie projekt powstawał. 2-litrowy silnik otrzymał stroker, który zwiększył pojemność do 2,3 litra, a także został zakuty.

Na tym zmiany w jednostce napędowej oczywiście się nie skończyły. Zamontowano turbosprężarkę FP Black, nową pompę paliwa, wtryski oraz 3-calowy wydech.

lancer_evo_garaz_6.jpg

Wprowadzono także zmiany w układzie dolotowym - Evo otrzymało intercooler AMS z orurowaniem HKS. W ramach kompleksowych zmian nie zapomniano oczywiście o układzie napędowym. Seryjne sprzęgło wymieniono na dwutarczowe Exedy HD. Dodatkowo zamontowano pasywny tylny dyferencjał, szpery Ralliart z przodu i z tyłu oraz sterownik centralnego dyfra z 5 programami.

lancer_evo_garaz_1.jpg

O wyhamowanie auta dbają z przodu zaciski AP Racing o 6 tłoczkach z tarczami 332 mm i klockami Ferodo, natomiast z tyłu wszystko pozostało seryjne poza klockami. Na lato zaadaptowano zawieszenie gwintowane KW v3, a na zimę utwardzony zestaw Billstein B6 z seryjnymi sprężynami.

lancer_evo_garaz_3.jpg

Procedurę startu skonfigurowano na doładowanie 1,3 bara przy 5500 obr./min. Do dyspozycji kierowcy są dwie mapy przełączane z kabiny - 545 KM i 689 Nm (PB99+) lub słabszy program 508 KM i 609 Nm (PB98). Sprint do 100 km/h zajmuje około 3,5 sekundy, a do 200 km/h 11,5. Przyspieszenie od 100 do 200 km/h trwa z kolei około 8 sekund. Prędkość maksymalna to 287 km/h.

Zobaczcie szczegółową listę modyfikacji oraz więcej fotografii na kolejnej stronie.


Oceń...



Ocena: 4.5/5 (16 głosów)


Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21096
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 414

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.19026899337769 s