Garaż
Info
Witaj w garażu Adrenaline Motorsport. Tutaj znajdziesz projekty najciekawszych aut w Polsce! Będziesz mógł przeczytać wywiady z właścicielami i zobaczysz opisy zmian jakie zostały wprowadzone.
Zobaczysz również zdjęcia oraz filmy.

Zapraszamy!

Giełda tuningowanych aut


Renault Megane GT220 GrandTour

Cena: 58900 PLN

Mazda 6 MPS (Speed - US spec) - 274 PS

Cena: 23000 PLN

SUBARU IMPREZA WRX STI

Cena: 56900 PLN




Najnowsze polskie projekty

Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD
Audi TT R30T - 700 KM i 920 Nm
Mamy przyjemność zaprezentować Wam jedno z najszybszych...
3000 cm3
700 KM
920 Nm
~3 sek
? km/h
AWD


Garaż

Nissan 200 SX SR20DET


Autor: Kamil Kuzina | Dodano: 2013-04-17 | Oglądano: 22038 | Komentarzy:
Dane techniczne: (seria)
1809 cm3
169 KM
229 Nm
6,9 sek
225 km/h
RWD
Dane techniczne: (po modyfikacji)
1998 cm3
320 KM
410 Nm
5,80 sek
? km/h
RWD

Przez fanów driftu Nissan 200sx uznawany jest za legendę. Prezentujemy auto, które powstało dzięki wielkiej pasji do japońskiej motoryzacji oraz driftingowi. Właścicielem auta jest Szymon.

Budowę auta zaczął w wieku 19 lat. Po wcześniejszej przygodzie z Nissanem Skyline R33, postanowił zacząć zabawę z driftem. I tak wybór padł na S13 z silnikiem CA18DET. Samochód od samego początku przeszedł mnóstwo modyfikacji stylistycznych i mechanicznych. Japończyk dostał nowy fioletowy lakier, a na maskę z laminatu powędrował true sticker bomb. W oczy rzucają się siedemnastocalowe felgi Rota p45r.

524734_496546047055502_922149522_n_1.jpg

Następnym krokiem była walka ze zbędnymi kilogramami – auto zostało pozbawione wszystkiego, co nie jest potrzebne na torze. Auto po zmianach waży 1130 kg. Ze względów bezpieczeństwa została zamontowana kompletna klatka, dwa kubełkowe fotele i pasy Takata. Problemem okazało się słońce odbijające się w przedniej szybie, dlatego całą deska rozdzielcza i tunel środkowy zostały pokryte flokiem.

IMG_2892.jpg

Odpowiedni monitoring pracy silnika zapewniają trzy zegary Auto Gauge. Na bieżąco monitorowana jest temperatura, doładowanie i ciśnienie oleju. Niezbędną rzeczą, która znalazła swoje miejsce w środku auta jest hydrauliczny hamulec ręczny – niezbędna rzecz każdego driftera. Zawieszenie zostało zmienione na produkt firmy XYZ. Pojawiły się grubsze stabilizatory, regulowane wahacze i żółte poliuretany firmy Bikopur. Modyfikacje pozwoliły na dowolne ustawienie kątów zawieszenia.

309813_269617896411053_2028735094_n.jpg

Układ hamulcowy dostał zregenerowane zaciski, przewody w stalowym oplocie, oraz nowe klocki i tarcze. Nastąpiła również konwersja piasty z modelu S14. Następnym etapem była zmiana silnika na SR20DET. Pod maskę trafiła większa chłodnica i intercooler w zestawie z silikonowymi złączkami. Zmienione zostały panewki na ACL Race, metalowa uszczelka Cosworth, oraz pierścienie NPR. Wszystko zostało skręcone szpilkami ARP.

557610_454363337936507_955683044_n.jpg

Seryjna turbina Garrett T28 sterowana kontrolerem EBC firmy Blitz w najbliższym czasie zostanie zastąpiona czymś większym. Uzupełnieniem auta jest 3 calowy wydech, cat back, turbo elbow i downpipe. Po serii modyfikacji moc auta oscyluje się w okolicach 320 KM i 410 Nm. Otwierając maskę w oczy rzuca się pokrywa zaworów w kolorze różowym.

Planem na najbliższy czas jest dalsza walka z kilogramami poprzez wstawienie laminatów, gdzie się da i zmiana silnika na RB25DET. Jedyny plan na ten sezon to dużo treningów oraz znalezienie sponsora.


MARKA: Nissan

MODEL: 200sx S13, 1991 rok

SILNIK:
SR20DET rozebrany do ostatniej śrubki i odbudowany
- panewki ACL Race
- pierścienie NPR
- szpilki ARP
- uszczelka metalowa Cosworth
- turbo Garrett T28
- bov Bailey



UKłAD DOLOTOWY:
- BMC Carbon Box

UKŁAD WYDECHOWY:
- 3 cale cat back, turbo elbow, i downpipe

ELEKTRONIKA:
- wskazniki AutoGauge : Boost, temp.i ciśnienie oleju
- EBC Blitz

UKŁAD NAPĘDOWY:
- szpera seria s14, 25%
- felgi Rota p45r 9x17
- sprzęgło Exedy

ZAWIESZENIE:
- gwint XYZ
- górna i dolna rozpórka przód, dolna tył.
- regulowane wachacze i drążki K-sport
- kompletny zółty poliuretan Bikopur
- grubsze stabilizatory Whiteline

UKŁAD HAMULCOWY:
- swap piast z s14 po kompletnej odbudowie

BODY KIT:
- maska i klapa z laminatu, szyby z tyłu z poliwęglanu reszta stock przedlift

ŚRODEK:
- fotele Mirco z logo ARG Performance
- 3" 4 pkt Takata style
- deska we floku
- naba momo
- kierownica zamszowa
- kompletna klatka bezpieczeństwa


Dane techniczne: (seria)

Pojemność: 1809 cm³

Moc: 169 KM

Moment obr: 229 Nm

Napęd: RWD

Dane techniczne: (po modyfikacji)

Pojemność: 1998 cm³

Moc: 320 KM

Moment obr: 410 Nm

Napęd: RWD



Galeria zdjęć




Oceń...



Ocena: 4.57/5 (63 głosów)


Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21248
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 325

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.17017292976379 s