Garaż
Info
Witaj w garażu Adrenaline Motorsport. Tutaj znajdziesz projekty najciekawszych aut w Polsce! Będziesz mógł przeczytać wywiady z właścicielami i zobaczysz opisy zmian jakie zostały wprowadzone.
Zobaczysz również zdjęcia oraz filmy.

Zapraszamy!

Giełda tuningowanych aut


AirREX Honda S2000

Cena: 149999 PLN

Renault Megane GT220 GrandTour

Cena: 58900 PLN

Mitsubishi Lancer Evo IX GT400 Extreme nr6 395KM

Cena: 109000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Garaż

Porsche 911 (997) Turbo +


Autor: Tomasz Tomala | Dodano: 2011-04-09 | Oglądano: 27311 | Komentarzy:
Dane techniczne: (seria)
3600 cm3
480 KM
650 Nm
3,7 sek
310 km/h
AWD
Dane techniczne: (po modyfikacji)
3600 cm3
700 KM
800 Nm
< 3,3 sek
340 km/h
AWD

Porsche to marka słynąca z produkcji samochodów sportowych, jednak dla wielu purytanów jedynym właściwym wyborem był zawsze model 911. Samochód, którego nie trzeba przedstawiać fanom automobilizmu, sama jego nazwa powoduje już u większości chęć jego posiadania.

Od 1964r kiedy to został zaprezentowany, stał się żyjącą legendą i pomimo „złego” umiejscowienia silnika, jak twierdzą złośliwi, przez wiele lat uważany był za najlepszy samochód sportowy. Teraz jednak po wielu latach udoskonaleń nawet Ci bardziej szyderczy muszą przyznać, że 911-tki są samochodami perfekcyjnie wyważonymi i przyjaznymi dla kierowców kompetentnych, chcących podróżować z większymi prędkościami co może poświadczyć nasz protagonista.

cmsgal01.jpg

Paweł - posiadacz modelu, który mamy okazję zaprezentować, jak sam twierdzi: „4 lata temu nie byłem przekonany do marki Porsche, wydawało mi się, że samochód jak każdy szczególnie, że miałem zmodyfikowanego Leona ok. 400 PS i wygrywałem pojedynki z normalnymi 911. Jednak pewnego razu znajomy zaproponował mi przejażdżkę 911 996 Turbo S, to co przeżyłem podczas prowadzenia tego auta jest nie do opisania, powiem tylko że przez 0,5 godziny po zakończeniu jazdy drżały mi ręce. Po tej przejażdżce stwierdziłem, że musze mieć takie auto.”

cmsgal02.jpg

Wybór Pawła jednak padł na nowszy model - 997, który sięgnął do korzeni modelu sprzed lat, przodem przypominając klasyczną bryłę dzięki powrotowi do reflektorów owalnych. Postanowienie zostało zrealizowane, Porsche 911 997 Turbo mk I ze skrzynią Tiptronic trafiło do Polski z USA.

Seryjna siłownia wytwarzająca pod tylną klapą 480 KM i 650Nm wraz z fenomenalnym prowadzeniem zaspokoiłaby potrzeby nie jednego entuzjasty mocy. Seryjne Porsche odpowiadało także Pawłowi i nie myślał On o modyfikowaniu wręcz perfekcyjnego auta. Jednak kiedyś musi przyjść czas na zmiany i nastąpiły one po roku użytkowania. Swój udział w tym miał niewątpliwie kolega Karol, któremu modyfikacje Porsche nie są obce.


Oceń...



Ocena: 4.57/5 (28 głosów)


Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21553
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 209

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.2859001159668 s