Garaż
Info
Witaj w garażu Adrenaline Motorsport. Tutaj znajdziesz projekty najciekawszych aut w Polsce! Będziesz mógł przeczytać wywiady z właścicielami i zobaczysz opisy zmian jakie zostały wprowadzone.
Zobaczysz również zdjęcia oraz filmy.

Zapraszamy!

Giełda tuningowanych aut


Renault Megane 3 RS (recaro; H&R)

Cena: 58000 PLN

BMW e46 330D 340HP 740NM M-PAKIET

Cena: 24000 PLN

Audi RS3 Audi Exclusive BOSE

Cena: 145000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD
Audi TT R30T - 700 KM i 920 Nm
Mamy przyjemność zaprezentować Wam jedno z najszybszych...
3000 cm3
700 KM
920 Nm
~3 sek
? km/h
AWD


Garaż

Porsche 911 (997) Turbo +


Autor: Tomasz Tomala | Dodano: 2011-04-09 | Oglądano: 25759 | Komentarzy:
Dane techniczne: (seria)
3600 cm3
480 KM
650 Nm
3,7 sek
310 km/h
AWD
Dane techniczne: (po modyfikacji)
3600 cm3
700 KM
800 Nm
< 3,3 sek
340 km/h
AWD

Porsche to marka słynąca z produkcji samochodów sportowych, jednak dla wielu purytanów jedynym właściwym wyborem był zawsze model 911. Samochód, którego nie trzeba przedstawiać fanom automobilizmu, sama jego nazwa powoduje już u większości chęć jego posiadania.

Od 1964r kiedy to został zaprezentowany, stał się żyjącą legendą i pomimo „złego” umiejscowienia silnika, jak twierdzą złośliwi, przez wiele lat uważany był za najlepszy samochód sportowy. Teraz jednak po wielu latach udoskonaleń nawet Ci bardziej szyderczy muszą przyznać, że 911-tki są samochodami perfekcyjnie wyważonymi i przyjaznymi dla kierowców kompetentnych, chcących podróżować z większymi prędkościami co może poświadczyć nasz protagonista.

cmsgal01.jpg

Paweł - posiadacz modelu, który mamy okazję zaprezentować, jak sam twierdzi: „4 lata temu nie byłem przekonany do marki Porsche, wydawało mi się, że samochód jak każdy szczególnie, że miałem zmodyfikowanego Leona ok. 400 PS i wygrywałem pojedynki z normalnymi 911. Jednak pewnego razu znajomy zaproponował mi przejażdżkę 911 996 Turbo S, to co przeżyłem podczas prowadzenia tego auta jest nie do opisania, powiem tylko że przez 0,5 godziny po zakończeniu jazdy drżały mi ręce. Po tej przejażdżce stwierdziłem, że musze mieć takie auto.”

cmsgal02.jpg

Wybór Pawła jednak padł na nowszy model - 997, który sięgnął do korzeni modelu sprzed lat, przodem przypominając klasyczną bryłę dzięki powrotowi do reflektorów owalnych. Postanowienie zostało zrealizowane, Porsche 911 997 Turbo mk I ze skrzynią Tiptronic trafiło do Polski z USA.

Seryjna siłownia wytwarzająca pod tylną klapą 480 KM i 650Nm wraz z fenomenalnym prowadzeniem zaspokoiłaby potrzeby nie jednego entuzjasty mocy. Seryjne Porsche odpowiadało także Pawłowi i nie myślał On o modyfikowaniu wręcz perfekcyjnego auta. Jednak kiedyś musi przyjść czas na zmiany i nastąpiły one po roku użytkowania. Swój udział w tym miał niewątpliwie kolega Karol, któremu modyfikacje Porsche nie są obce.


Oceń...



Ocena: 4.57/5 (28 głosów)


Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21248
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 332

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.1950421333313 s