Garaż
Info
Witaj w garażu Adrenaline Motorsport. Tutaj znajdziesz projekty najciekawszych aut w Polsce! Będziesz mógł przeczytać wywiady z właścicielami i zobaczysz opisy zmian jakie zostały wprowadzone.
Zobaczysz również zdjęcia oraz filmy.

Zapraszamy!

Giełda tuningowanych aut


Mazda Speed 6 zakuty

Cena: 0 PLN

Nissan 200sx LS3 V8 520KM

Cena: 85000 PLN

Seat Leon Cupra 1P 2008r 300PS

Cena: 42400 PLN




Najnowsze polskie projekty

Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD
Audi TT R30T - 700 KM i 920 Nm
Mamy przyjemność zaprezentować Wam jedno z najszybszych...
3000 cm3
700 KM
920 Nm
~3 sek
? km/h
AWD


Garaż

Trabant 1.8 Turbo Quattro


Autor: Piotr Myśków | Dodano: 2015-11-16 | Oglądano: 43923 | Komentarzy:
Dane techniczne: (seria)
1100 cm3
39 KM
74 Nm
b.d. sek
125 km/h
fwd
Dane techniczne: (po modyfikacji)
1800 cm3
270+ KM
370 Nm
4,5 sek
200+ km/h
awd

Trabant nigdy nie był szatanem mocy. Być może dlatego w czasach młodości nie cieszył się wielkim zainteresowaniem wśród poszukiwaczy adrenaliny. Z silnikiem 1.1 produkował zaledwie 39 KM mocy, 74 Nm momentu obrotowego i maksymalnie osiągał 125 km/h. Ten egzemplarz jest jednak zupełnie inny i ciężko go pomylić z seryjnym. Tak powinien wyglądać retro-tuning.

Nasz dzisiejszy bohater woli zachować anonimowość. Wiadomo, że youngtimera posiada już kilkanaście lat. Przygodę z tuningiem rozpoczął krótko po zakupie auta od różnorodnych swapów. Wśród jednostek, które zagościły w komorze znalazł się 2-litrowy silnik o mocy 150 KM z Golfa. Musicie przyznać, że 12 lat temu przy lekkiej budzie był to istny pocisk. Nadszedł jednak czas, aby go ponownie zaktualizować. Szczegóły projektu przeczytajcie w opisie, który otrzymaliśmy od właściciela:

Trabant ten jest ze mną z zamiłowania od 14 lat. Kupiłem jako „dziadkowy” model 1.1 tak zwane polo, czyli szaleńcze 39KM, więc był w stanie fabrycznym. Tylko dobry stan karoserii nadaje się do mocnych przeróbek. Przez tą „budę „ przewinęły się silniki 1,1 >1,3>1,8 16V (KR)> 2,0 16V (ABF).

12238301_880091632068622_4162355717432305492_o.jpg

W 2013 roku pojawił się w głowie pomysł na coś o czym zawsze marzyłem, czyli 4 łapy. Wspólnie z kolegą zaczęliśmy szukać „dawcy” - padło na Audi TT z silnikiem 1,8T 225KM. Łącznie prace nad autem trwały prawie półtora roku, wiadomo z przerwami z przyczyn choćby finansowych.

12232722_880092058735246_5795171859807743518_o.jpg

Trabant dostał troszkę elektroniki, jak i gadżetów które seryjnie nigdy nie występowały... (Dalsza część na kolejnej stronie)


Oceń...



Ocena: 4.53/5 (45 głosów)

Tagi


trabant | audi | vag | awd | tt


Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21149
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 381

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.15453195571899 s