Ogłoszenia



Najnowsze ogłoszenia


Audi A6 C5 2.7T Biturbo Quattro Avant Manual 420KM


Dodano: 2018-05-01| Oglądano: 7609
Cena: 44.900 PLN
Pojemność: 2671 cm3
Rocznik: 1999 r.

Audi A6 C5 2.7T Biturbo Quattro Avant Manual 420KM (jak RS6)  SILNIK po KAPITALNYM REMONCIE jeszcze 3msc GWARANCJI


KONTAKT: 693 173 337

http://pokazywarka.pl/audi420km/
(więcej informacji, dokładna historia napraw)




(video dźwięk silnika / z przyspieszenia 50-200 oraz zewnątrz i wewnątrz) 




Szanowni Państwo,

Z przykrością muszę rozstać się z moim autem z powodu niezbędnych inwestycji prywatnych oraz w firmie. 
Zakup auta planowałem na kilka lat, więc jest mocno doinwestowane, wszystko robione po całości bez oszczędzania. Użytkowane jako typowy dailycar ok. 10-15 tys. km / rok jako mocne, praktyczne i wygodne auto w trasy i na co dzień z rozsądnymi jak na te osiągi 
(0-100 4,3s / 100-200 10,5s / 400m – 12,3s /  vmax 300) i kosztami eksploatacji (niemal wszystko jak do zwykłej A6)

Wszystkie naprawy/ modyfikacje były robione z dużym zapasem, bez oszczędzania (tylko najlepsze części) o czym szczegółowo rozpiszę poniżej. Wszystkie płyny, filtry wymieniane na czas / olej co 1 rok lub 10 tys km (wszystko z półki premium)

Stan techniczny bardzo dobry prawie wszystkie części eksploatacyjne wymienione. 
Stan blacharski i lakierniczy bardzo dobry bez odprysków, wgniotek, rys.
100% bezwypadkowy, cały nie składany J 


Jest to unikatowe auto jak na grupę pojazdów używanych, gdyż jest z PEŁNĄ GWARANCJĄ na cały silnik, instalację gazową oraz powłokę lakierniczą



Pełna gwarancja:
• Remont kapitalny silnika 15.07.17r (GW do 15.07.18r.)  przy 336 tys km  
w ROUTE17 (Barak- tu też jest serwisowany od roku) -  rozłożony na pierwsze części + tulejowanie + honowanie bloku + pełna regeneracja głowic + nowe panewki + nowe pierścienie + wszystkie nowe uszczelki / simeringi itp.+ nowy rozrząd, paski (CONTI), pompa wody (SKF) + nowe popychacze (INA) / uszczelnienie 
 (wymieniono niemal wszystko co wskazywało nawet niewielkie zużycie), 

pełna regeneracja: 2x turbiny z RS6 (wymiana wszystkiego wewnątrz na nowe, został tylko stary korpus też zregenerowany + wyważenie) 
nowe sprzęgło z dociskiem RS4 (LUK) + kevlar z okuciem (do 600KM)  /  
(na zdjęciu karty gwarancyjnej  krótko opisane / 
 dla zainteresowanych PEŁNA ROZPISKA CZESCI I PRAC)

• Nowa druga wydajniejsza Instalacja gazowa 11.16r (do 11.18) przy ok. 320 tys. km
• Powłoka lakiernicza 04.17r (do 04.18) + prawy bok do 02.19





Audi A6 C5 2.7TT (Biturbo) Quattro Avant Manual 420 KM / 570 NM  1.3 bar 
Strojone pod paliwo PB 98
Silnik: AJK seria 230KM / manual: 6 biegów  / napęd: 4x4 stały (50:50 torsen)

Aktualna instalacja sekwencyjna gazu (IV gen) (11.16r.) mapa strojona z sondą AFR
- STAG QBOX (płynna praca benzyna z gazem jednocześnie)
- wtryski Barracuda (pojedyncze)
- 2x reduktory (2x 200KM) 
- Zbiornik Stako 50L w kole zapasowym (wchodzi 40L gazu) homologacja do 10.2025
Ustawiona bogata mieszanka w całym zakresie obrotów + 30-35% do benzyny (dm3) (zapewnia obniżoną temperaturę spalania  i pełną moc) najważniejsze bezpieczeństwo silnika. Wada takiego rozwiązania do 35% większe spalanie w litrach na gazie niż benzyna 98 ale nadal atrakcyjna ekonomicznie.
Instalację ograniczają wtryski do ok. 360KM. Większe nie dało się umieścić (brak miejsca) 
Przy pełnym boost od 3,8 tys obr jest dotrysk benzyny 10% i rośnie do 30% przy 6-7 tys obr.

SPALANIE: Miasto korki: 14-16L PB / 18-20 L gaz
Spokojna trasa: 100-120 kph – 7-8L PB / 10-11L gaz
Trasa stała: 140 kph 10L PB / 13,5L gaz  (6bieg: obr 3,2 tys/m)
stała: 200 kph 16L PB / 21 gaz


Kolor: race blue (błękitny metalik) + xyralic 571 oryginalny: czarna perła
Rok produkcji: 1999
Pierwsza rejestracja: 01.07.1999
OC do 28.09.2018
VIN: WAUZZZ4BZXN133577
Aktualny przebieg: 344,5 tys km  / po remoncie kapitalnym silnika: 8,5 tys. km
(100% Oryginalny przebieg)





>>>> Historia pojazdu: <<<<

Auto zakupione w 04.2016r. u poprzedniego właściciela był około 2 lat, który zakupił je w Belgii. Sprzedał z powodu pogorszenia finansów oraz noworodka. Posiadam oryginalne po niemiecku wszystkie instrukcje audi, książeczki, dokumenty serwisowe do 170 tys km.



Co zrobił poprzedni właściciel:
W połowie 2015r. wykonał pełną modyfikację (tuning) w Warszawskiej renomowanej na Polskę firmie modyfikującej auta. Tuning pozwolił podnieść moc z 230KM do 420KM (bezpieczny 1.3 bara)   

Na poniższych podzespołach można z łatwością zmieniając mapę silnika podnieść moc do 480-490KM przy ok. 1.5+bar  (większa moc 500+ ogranicza teraz tylko ukl dolotowy)

Wykaz głównych zmian (tylko nowe części):
- Nowe zestawy uszczelek, simeringi, uszczelnienie silnika
- 2 x Turbiny z AUDI RS6 C5 (K04)
- Duży Intercooler firmy FMIC na zamówienie z silikonowymi wężami
- Wtryskiwacze Paliwowe BOSCH 630cc
- Sprężyny Eibach PRO Kit -30mm (Zawieszenie obniżające)
- Sprzęgło od RS4 wzmocnione kevlarem
- Indywidualny na zamówienie sportowy pełny układ wydechowy od kolektorów (pełna Kwasówka) 2x cały średnica 3” / nowe sportowe tłumiki końcowe / środkowy przelotowy – efekt: bardzo ładny, pełny dźwięk V6.
- Nowa pompa paliwa główna
- Druga pompa paliwa przed listwą wtryskową – Bosch 044
- Nowe Świece bosch platynowe
- DV Forge x2
- Rozrząd z pełnym osprzętem najlepsze podzespoły: contitech, skf pompa
- wiele więcej drobnych części, uszczelek itp. 
- Nowa instalacja gazowa Stag 300 + hana  z 2 reduktorami 200KM (założona 05.10.2015r.) wcześniej samochód nie posiadał żadnej instalacji gazowej 

KOSZT tuningu części i robocizna ok. 40 tys. zł



MOJE GŁOWNE NAPRAWY: (wydane na własne naprawy / modyfikacje ponad 50 tys zł)
- 04.16 – wymiana szyby czołowej PILKINGTON (kamień z TIR uszkodził oryginalną)
- 08.16 - zakup opon letnich: Nokian ZLine 225 40 18 Y prod. 2016r. (aktualnie pozostało 4x 6,5mm)
-  05.16 – wymiana tarcz i klocków P i T (ATE PD) / wymiana linki hr / pełna regeneracja P i T zaciski, nowe jarzma, nowe tłoczki P i T

- 06.16 – nowa pompa hamulcowa BOSCH ABS+ESP

- 08.16 – kapitalna wymiana całego zawieszenia P i T – wszystko LEMFORDER  + drążek kierowniczy i końcówki ukl kier + wyważanie wału + wymiana olejów ruville w skrzyni, dyferencjale, mostach itp.   
+ nowe 4 amortyzatory P i T BLISTEIN B8 (dostosowane do Eibach prokit -30mm) – 7 tys zł

- 09.16 – nowy akumulator 

- 10.16 – remont kapitalny ukl klimatyzacji: nowa oryginalna chłodnica klimy, nowa oryginalna sprężarka klimy, regeneracja dmuchawy oraz skraplacza / pełna regeneracja całego alternatora

- 11.16 – zakup opon zimowych: Nokian WR D4 225 40 18 V prod 2016 (aktualnie jest 4x 7,5mm) –

- 11.16 – wymiana kompletna instalacji gazowej (jw.) + serwis ukł zapłonowego + nowe świece platynowe
- 02-04.17 – pełne malowanie z rozebraniem  i konserwacja auta – koszt 7 tys zł

- 05-07.17 – remont kapitalny silnika + regeneracja turbin + nowe sprzęgło z RS4, docisk (jw.) + pełny serwis silnika + nowe platynowe świece – 15 tys zł

- 07.17 – zegary ciśnienia oleju oraz doładowania

- II poł 17r. – (pakiet stylistyczny)  wstawiono w bdb stanie lusterka z modelu S6 oraz relingi z S6  - 1 tys zł

- 02.18 – w listopadzie 17r sprawca stłuczki przetarł prawy bok auta  (są zdjęcia do wglądu) – przemalowano prawy bok (drzwi przod i tył oraz błotnik tył)  na taki sam kolor / wstawiono nowe oryginalne drzwi PT / nowe listwy. (wszystko zrobiono perfekcyjnie – koszt z OC sprawcy 17 tys zł) 
gwarancja na lakier do 02.19

- 03.18- renowacja lamp przod + powłoka ceramiczna, czyszczenie i zabezpieczenie skór / plastików  + powłoka polimerowy wosk na lakier 6msc – 1 tys zł

-04.18- świeżo po serwisie klimy /  
Zderzak przód idzie teraz do malowania – w styczniu ktoś na parkingu przytarł kilka cm lakier i w marcu w tym miejscu odprysł)



W tym oczywiście wymiana olejów, płynów, filtrów, i inne drobniejsze naprawy 100-300zł.



Wyposażenie:
- Napęd stały 4x4
- Climatronic 2 strefowy
- Skórzane fotele + boczki (zadbane nie zniszczone)                                     
- Podgrzewane fotele przód i tył     
- 6x poduszki
- 4x elektryczne szyby 
- Zmieniarka CD /USB/Bluetooth                                            
- Xenon 
- Światła przeciwmgielne przód
- C. zamek 
- Domykanie i otwieranie szyb 
- Elektryczne regulowane i podgrzewane lusterka
- ABS
- ESP
- Wspomaganie i regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach
- Komputer pokładowy + pełen FIS
- Czujniki parkowania tył
- Regulacja foteli przednich w trzech płaszczyznach
- Elektrycznie regulowane fotele przednie
- Dzielona tylna kanapa 
- Podłokietnik skóra przód i tył 
- Nagłośnienie BOSE
- mata bagażnika premium
- 2 kluczyki, oryginalne instrukcje, dokumenty
- Oryginalne alufelgi srebrne dymione AUDI JIL / WSS 8Jx18H2 ET43  9 ramienne 4E0 601 025 AB


Poprzedni i obecny właściciel nie palący!                                                                      

Jeżeli ktoś się zna to wie ile jest włożone pieniędzy (kilkadziesiąt tysięcy złotych) i czasu (wiele miesięcy w warsztatach) w te wszystkie modyfikacje i naprawy.

Niektóre elementy po prostu widać, że są nowe . Wszystko składane z najwyższej półki dlatego, że samochód robiłem dla siebie . Auto doinwestowane czyste i zadbane. 
Zapraszam do obejrzenia auta osobiście, oględzin w dowolnym miejscu i jazdy próbnej. Proszę o kontakt osób z konkretnymi ofertami.

Cena 44 900 PLN  
Do rozsądnej negocjacji.


KONTAKT: 693 173 337

Auto jest na firmę więc wystawiam FAKTURĘ (bez VAT), gdyż kupiłem od osoby prywatnej. Osoba kupująca zwolniona z podatku PCC 2%.


Fotografie:



Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21553
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 128

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.4367949962616 s