Ogłoszenia



Najnowsze ogłoszenia


BMW E30 M3 2.3 zakuty Rotrex supercharger 395KM


Dodano: 2017-10-01| Oglądano: 15116
Cena: 243.000 PLN
Pojemność: 2300 cm3
Rocznik: 1988 r.

Unikatowe BMW E30 M3, całkowicie odrestaurowane od podstaw ze wzmocnionym, kutym silnikiem 2.3L i dołożonym kompresorem firmy Rotrex generuje moc 395KM.

Samochód jest w stanie idealnym, kolekcjonerskim. Od zbudowania przejechał ok 12000 km w celu dotarcia silnika i weryfikacji wszystkich podzespołów. Modyfikace wykonane w Tomson Motorsport. W Sierpniu 2017 przegląd w Tomson Motorsport w celu doprowadzenia samochodu do idealnego stanu. Pełna specyfikacja wymienionych części oraz modyfikacji poniżej:

Zawieszenie/Hamulce

- Zawieszenie KW Variant 2 z regulacją wysokości i twardości

- Wszystkie gumy wymienione na poliuretanow o twardości 80sh - nic nie skrzypi, prowadzi się jak gokart

- Regulacja pochylenia koła oraz kątu wyprzedzenia zwrotnicy

- Maglownica od BMW Z3 - zmniejszona ilość obrotu kierownicą

- Układ hamulcowy D2 Racing 330 mm przód i 308 mm tył z 8 i 6 tłoczkowym zaciskiem

Silnik

- Silnika oryginalny BMW S14B23 o pojemności 2.3L. Silnik został całkowicie odbudowany i przygotowany przez firmę TOMSON Motorsport z Warszawy

-Komputer standalone Link ECU Atom G4+

- Kute tłoki i kute korbowody Wossner

- Uszczelka sportowa Cometic

- Szpilki wału i głowicy ARP

- Wyważony układ korbowo tłokowy

- Porting głowicy

- Kompresor Rotrex C30-94

- Intercooler TOMSON Motorsport

- Chłodnica wody Mishimoto

- Chłodnica oleju Setrab

- Customowy kolektor wydechowy TOMSON Motorsport

- Układ wydechowy TOMSON Motorsport

Karoseria/Wnętrze:

- Samochód rozebrany do "gołej śruby", obspawane łączenia blach, usunięty szyberdach w celu zwiększenia sztywności nadwozia, i zmnieszenia wagi.

- Karoseria od podstaw profesjonalnie zabezpieczona i pomalowana w oryginanym kolorze BMW Zinnoberrot

- Środek wykończony wysokiej klasy skórą, oraz alcantarą,  sportowe fotele i pasy bezpieczeństwa

Przeniesienie napędu:

- skrzynia Getrag typu "Dogleg" - jedynka do dołu

- wzmocnione synchronizatory biegów

- Sprzęgło Clutch Masters stage 2

- koło zamachowe TTV Racing

- Szpera oryginalna BMW M3 po przeglądzie i zacieśnieniu na 40%

Poza wyżej wymienionymi częściami w samochodzie została wymieniona prawie wszystkie części na nowe, oryginalne BMW ASO lub bardziej wytrzymałe sportowe zamienniki renomowanych firm. Jest to bardzo dokładnie odrestaurowany samochód z dobrze przemyślanymi modyfikacjami. Łączny koszt części do odbudowy i tuningu to 144 000 tys. zł nie licząc pracy i samego samochodu. Pełna lista części wymienionych i zmodyfikowanych, oraz dokumentacja zdjęciowa dostępna jest dla osób poważnie zainteresowanych.

TEL. 601134240

Fotografie:



Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21416
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 281

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.47046899795532 s