Ogłoszenia



Najnowsze ogłoszenia


Drift Cegła czyli Volvo 240, 473km 680Nm


Dodano: 2017-11-26| Oglądano: 8754
Cena: 25.000 PLN
Pojemność: 2000 cm3
Rocznik: 1991 r.

Sprzedam Drift Cegłę, czyli jedyny i niepowtarzalny driftowóz na polskiej amatorskiej scenie driftigowej.

CENA: 25000 PLN

Fanpage projektu --> fb.com/driftcegla

Specyfikacja techniczna samochodu:
- Silnik B204L 2.0 Turbo (remont silnika w czerwcu 2017, wymienione wszystkie panewki wału, korb, oporowa, rewizja głowicy, złożone na bloku B204 Saab 93 z roku 2000)
- samochód jeździ na doładowaniu do 2 barów
- Głowica po portingu (4mm na szerokość, 2mm na wysokość) na ori wałkach
- Dół seria
- Miska olejowa custom zrobiony własnoręcznie
- Smok custom zrobiony własnoręcznie
- Olej tylko Motul 10w40 300V
- Skrzynia biegów Opel Omega 2.2DTI
- drążek zmiany biegów custom
- Sprzęgło przerobione na hydrauliczne custom zrobiony własnoręcznie
- Sprzęgło Saab 9000, spiek 4 łopatki (świeżo nabite spieki w czerwcu 2017 w Aaronex’sie, splanowane i dopasowane)
- Pompa hamulcowa Mitsubishi Colt
- Hamulec hydrauliczny ręczny na ori pompie nie chińczyk, na ori zaciskach tylnych
- Klocki hamulcowe przód EBC Red stuff, tarcze EBC (4 tłoki ori hamulce z Volvo)
- Klocki hamulcowe tył EBC Red stuff, tarcze Bosch (2 tłoki, wymienione początek 2017)
- opony przód Profil XR-01 nowe!
- dyferencjał Volvo 264, przełożenie 3.54, elektroszpera 100%, zalana motulem 75w90. Wymiana mostu odbyła się w lipcu 2017 roku
- Przedłużony wał Volvo 244
- Most zaspawany Volvo 264 3,53
- Koło zamachowe Saab 93 Aero
- Docisk Saab 93 Aero wzmocniony
- Wtryskiwacze Siemens Deka Short 875cc
- Pompa paliwa ori Volvo 244 w baku + Bosch 044 zewnętrzna
- Swirl pot - custom zrobiony własnoręcznie
- Kolektor ssący custom zrobiony własnoręcznie, aluminium na trąbkach, na basie flanszy z kolektora saab 9000,
- listwa wtryskowa custom stal nierdzewna zrobiony własnoręcznie,
- przepustnica duża z ori TPS Saab 9000, średnica 76mm
- intercooler Iveco Eurocargo
- chłodnica wody Iveco Eurocargo
- nagrzewnica w aucie działa
- przewody chłodzenia ze stali nierdzewnej
- wentylator Ford Mondeo MK3
- chłodnica oleju z kombajnu chyba CASE :D
- chłodnica oleju wspomagania, Chrysler Voyager
- olej w spomaganiu Motul
- kolektor wydechowy custom zrobiony własnoręcznie na runnerach fi48.3mm
- blow off ori Blitz
- Turbina BorgWarner GM8
- Wastegate 50mm chinol
- Wydech przelot nierdzewka 76mm custom zrobiony własnoręcznie
- Dolot 76mm nierdzewka custom zrobiony własnoręcznie
- Filtr powetrza stożek 100mm K&N
- Wskaźniki elektroniczne temperatury oleju, ciśnienia oleju, EGT wspólne na jednej sondzie, chłodzenia wraz z możliwością programowania temperatury włączenia wentylatora z kabiny firmy JUMO wraz oryginalnymi czujnikami (firma znana z produkcji urządzeń automatyki przemysłowej)
- klatka bezpieczeństwa custom zrobiony własnoręcznie
- rozpórka tył custom zrobiony własnoręcznie
- wnętrza praktycznie nie posiada
- fotele Sparco Junior z utraconą homologacją
- pasy bezpieczeństwa Schroth czerwone, 3-punktowe
- radia nie ma :D

Moc: 483km, 680Nm, 
Strojenie wykonane w Coobcio Garage w Warszawie, potwierdzone wykresem z hamowni

Zawieszenie i układ kierowniczy:
- Przód kolumna McPhersona Volvo 244 przerobiona przeze mnie na gwint
- Amortyzator KONI gruba laga regulowana twardość
- Rozpórka górna i dolna custom zrobiony własnoręcznie
- Zawieszenie tył gwint Honda S2000 regulowana twardość i wysokość bez zmian twardości (własny patent)
- Tył z podwójnym amortyzatorem, drugi amor do KYB GAS SHOCK, od Volvo 240
- Całe zawieszenie w poliuretanach
- Tylne drążki reakcyjne na żółtych poliuretanach z Olkusza, także drążek Panharda
- Regulowany KWZS
- Regulowany negatyw
- Maglownica ford Scorpio, końcówki drążków kierowniczych na Uniballach M14, (2,5 obrotu od lewej do prawej)
- Kąt skrętu 60 stopni, uzyskany poprzez wysunięcie wahacza a także autorski zestaw przesuwający mocowanie tzw "Wąsów", oryginalne wąsy odcięte
- Przód wahacze custom zrobione własnoręcznie - auto poszerzone o 4 cm na stronę, koło przesunięte o 2,5cm w przód (KWSZ 9stopni), tuleje poliuretanowe dopasowane na wymiar do otworów
- dystanse przód 2,5cm, tył 6cm.
- zostaw szpilek 5x139,7mm
- Koła ET 0 przód, -26 tył
- Koła 7" przód, 9"t

kontakt:  605 426 649


Fotografie:



Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21431
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 193

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.3205451965332 s