Ogłoszenia



Najnowsze ogłoszenia


Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommi Makinen Edt


Dodano: 2017-08-08| Oglądano: 10219
Cena: 120.000 PLN
Pojemność: 2000 cm3
Rocznik: 2000 r.

Na sprzedaż Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommi Makinen Edition. Samochód z oryginalnym przebiegiem 130000 tys. km. Import z Japonii po profesjonalnym przełożeniu na oryginalnych częściach z europejskiego modelu (Andrzej Badora). Zarejestrowany na krótkim vinie. Samochód jest bezwypadkowy natomiast został cały na nowo profesjonalnie polakierowany (dokumentacja zdjęciowa wszystkich prac). W samochodzie nie ma ani grama rdzy. Podwozie jak nowe, zabezpieczone. Był to trzeci samochód w rodzinie jeżdżony sporadycznie tylko w sezonie letnim. Specyfikacja:
Silnik:
Swap (ETS Performance) na nowo zbudowaną jednostkę z nowszej generacji EVO IX (mivec) wyposażoną w elementy kute. Wymiana oleju silnikowego co 5 tys. km.
-Osłona świec TOMEI
-Wałki rozrządu WEBCAMS 272/272
-Wtryskiwacze DETWERKS 1000CC
-Świece zapłonowe NGK ILFR7H
-Wszędzie nowe uszczelki OEM Mitsubishi
-Korbowody Carrillo
-Tłoki Manley
-Panewki ACL
-Wszędzie śruby ARP
-Turbo Evo IX Hybryda TD05 20G z przebiegiem 500km świeżo po budowie przez Turbo-parts (Polo) (pełna mocna od 3300 rpm do 7000 rpm)
-Kolektor wydechowy Evo IX
-Osłona kolektora wydechowego TOMEI
-Wydech przelotowych 3’’ od turbiny
-Wydech końcowy 4’’
-Pompa paliwa Bosch 255
-Chłodnica EVO VII
-Duży intercooler
-Dolot BLITZ
-Rura dolotowa RS HKS
-Blow off HKS
-Orurowanie intercoolera RALLIART
-Korek oleju RALLIART
-Wszystkie płyny oraz oleje firmy MOTUL
Zawieszenie:
-PROFLEX EVO1 3 tys. km po rewizji w Techracing Kraków, ustawienie zawieszenia PTT Przemek Pietruszka
-Rozpórka przednia CUSCO trzy punktowa
-Rozpórka tylna
Przeniesienie napędu:
-Torsen z dzwonem z Evo 9
-Skrzynia pięciobiegowa po rewizji 3 tys. km Krótka VMAX 230 kmph
-Sprzęgło Exedy Twin plate
-Napęd AYC + Nowa szpera (import z Japonii) CUSCO 1,5&2 WAY spięta na 6kg (przejechane 3 tys. km) Dzięki temu mechanizmowi samochód zachowuje się jak evo z dyferencjałem pasywnym. Montaż PTT.
-Shortshifter
-Gałka zmiany biegów RALLIART
Elektronika:
-Wiązka EVO IX
-ECU EVO IX (400/470 na doładowaniu 1,75 bara, PB 98)
-Procedura startu BEZ podtrzymania
-Wskaźnik boosta GREDDY
-Wskaźnik temperatury oleju D1SPEC
-Wskaźnik temperatury spalin egt D1SPEC
-Turbotimer HKS
-Przełącznik do dwóch map silnika
-Elektrycznie sterowane lusterka
-Elektrycznie sterowane szyby przedni i tylne
-Zamek centralny sterowany z pilota
Wnętrze:
-Oryginalne fotele przednie i tylne TME. Przód stan bdb, tył idealny.
-Deska rozdzielcza flok
-Raca pod kierownicą
-Pasy 4pkt Takata
-Brak radia, środkowa konsola zabudowana karbonem
Inne:
-Felgi Enkei 17’’ EVO VIII + oryginalne dekielki OEM Mitsubishi
-Nowe opony Toyo R1R 225/45/17
-Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
-Oryginalna krótka maglownica
-Karbonowy spojler
-Kierownica Sparco z klaksonem
-Karbonowa osłona chłodnicy MONSTER
-Oryginalna opona zapasowa (dojazdówka)
-Oryginalne owiewki
Mankamenty:
-Boczki drzwi wypadałoby obszyć, ponieważ materiał jest już w średnim stanie
-Tarcze przednie do wymiany po sezonie
-Brak lewej listwy dachowej na zdjęciach (zamówiona)
-Brak klimatyzacji
Samochód trzyma się drogi jak gokart. Konfiguracja perfekcyjnego zawieszenia, którym jest znakomicie ustawiony proflex wraz z napędem, małą wagą oraz idealnym rozkładem mocy stwarza z evo samochód do wygrywania wszelkich oesów i prób czasowych. Zaznaczam jednak, iż samochód jest piekielnie szybki i nie nadaje się dla początkującego kierowcy. Z racji tego jazda próbna przez osobę kupującą odbędzie się dopiero po okazaniu gotówki i podpisaniu odpowiednich dokumentów.

Na większość części lub prac posiadam faktury/paragony. Zgadzam się również na przegląd w jakimkolwiek warsztacie (PTT, 4Turbo, cokolwiek). Na życzenie mogę udostępnić duuużo więcej zdjęć z przeprowadzonych prac.

Chciałbym również nadmienić, że nie interesuje mnie zamiana na żadną rajdówke, przyczepę rzepaku czy niepełnoletnią siostrę. Rozważę jednak zamianę za opłatą z mojej strony za ciekawy samochód ze stajni BMW lub Mercedesa. Kontakt pod 795 548 2o7

Fotografie:



Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21416
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 273

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

1.7844970226288 s