Ogłoszenia



Najnowsze ogłoszenia


Nissan 200SX S14A SR20VET Drift / Street 400KM


Dodano: 2016-10-18| Oglądano: 7632
Cena: 69.000 PLN
Pojemność: 2000 cm3
Rocznik: 1999 r.

Witam
Od razu zacznę od tego że wszelkie telefony typu "daję 30tys"  BĘDĄ BARDZO NIEMIŁO PRZYJMOWANE!!!

Auto pochłonęło dużo pieniędzy i każdy kto się na tym zna będzie wiedział co ile jest warte.
Cena do negocjacji
Przegląd i ubezpieczenie aktualne!!!!
Kontakt bezpośrednio do mnie:
509 519 209
Sawio20@op.pl
Do sprzedania mam swoje oczko w głowie którego właścicielem jestem ponad 6 lat.
Jest to Nissan 200sx S14A SR20DET z głowicą VE ze zmiennymi fazami NEO VVL.

Auto budowane było dla siebie.

Silnik składany i pierwotnie strojony w firmie TOMSON Motorsport.
Za kolejne setupy i dopieszczenie auta odpowiedzialna była firma KMS Engine. W której auto jest serwisowane do dziś.

Ostatnio zrobione zaprawki na nadkolach i zabezpieczone podwozie.

Motor w stanie idealnym, od zbudowania przejechał może 2 tys. km, jeżdżony był głównie po ulicach, mało upalany.

Silnik został zakuty by bezawaryjnie jeździć i nie martwić się o jego wytrzymałość.
W takim setupie przy zmianie turbo, wygeneruje moc około 500KM.

Obecne osiągi to około 400Km i 500Nm potwierdzone wykresem z hamowni

Może zacznę od minusów bo wiadomo że każdy taki projekt ma minusy :)

- Wnętrze ogólnie trzeba oładzić
- Wariują zegary, zarówno prędkościomierz jak i obroty. Pewnie do wymiany.
- Wycieraczki i nadmuch zdemontowane przy spawaniu klatki i już tego nie zrobiłem.
- Do ogarnięcia hamulce, wymiana klocków i odpowietrzenie. Trochę upalania i hamulce się dość szybko kończą.

A teraz przejdźmy do plusów :) 
Wypiszę te najważniejsze bo i tak o połowie zapomnę

Silnik:

 - Konwersja głowicy na VE ze zmiennymi fazami rozrządu Neo VVL
 - Mazworx Relocation Kit
 - Kolektor ssący Custom KMS
 - Vacum 6-port podciśnienia do kolektora ssącego
 - Tłoki JE Pistons 86,5mm
 - Korby Eagle
 - Uszczelka głowicy Cosworth 1,8mm
 - Panewki ACL
 - Śruby do głowicy ARP
 - Chłodnica oleju z podstawką pod filtr
 - Duża miska olejowa
 - Wtryski 850
 - Cewki Bosch P65
 - Dwie pompy paliwa
 - Regulator ciśnienia paliwa aeromotive
 - Turbo TD06 20G
 - koc termiczny na turbosprężarkę
 - Kolektor wydechowy top mount ze screamer pipe custom KMS
 - Wydech 3"
 - Blow Off Greddy type S
 - Wastegate
 - Elektrozawór Mac
 - Duży IC

Wszystko wystrojone na EMU

Sprzęgło ACT NS1-HDG6 stage 3 do 625Nm

Zawieszenie:

 - Gwint ISC z camberami
 - Dystanse na kołach

Hamulce:
 - Tył Nissan Skyline R33/300ZX
 - Hydrauliczny ręczny

Wnętrze:
 - Wyprute ze wszystkiego co się dało
 - Klatka Trela Motorsport z zastrzałami na kielichy
 - Centralny wyłącznik prądu
 - Kierownica RRS
 - Pasy szelkowe
 - Zegary Auto Gauge doładowanie turbo, ciśnienie oleju i EGT

Akumulator przeniesiony do bagażnika

Styl jak najbardziej seryjny, usunięty spoiler z klapy i platikowe chlapacze. 

Na pewno dużo zapomniałem ale tyle było tych przeróbek że ciężko spamietać. 

Samochód naprawdę się zwija i robi straszny popłoch.
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania i zapraszam na oględziny.

Fotografie:



Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 20929
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 330

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.25578308105469 s