Ogłoszenia



Najnowsze ogłoszenia


Audi S6 C5 4.2 V8 MTM Clubsport


Dodano: 2017-06-29| Oglądano: 16011
Cena: 33.000 PLN
Pojemność: 4200 cm3
Rocznik: 2000 r.

Witam niestety jestem zmuszony wystawic na sprzedaz swoje audi S6 C5 4.2 V8 340 koni!! Auto używane w rodzinie jako trzecie.W posiadaniu auta jestem od dwoch lat, w tym czasie bardzo sie zmienilo oraz zostalo w nie bardzo duzo zainwestowane (mysle ze co najmniej druga wartosc auta lub wiecej)Auto robilem konkretnie pod siebie,nie mialem w ogole zamiaru go sprzedawac,ale priorytety sie zmieniły.Na samochod zostalo poswiecone bardzo duzo czasu, serca a jeszcze wiecej pieniedzy,wszystkie wymiany byly oparte na oryginalnych czesciach z ASO lub wysokiej jakosci zamiennikach.Lakier regularnie jest woskowany,auto zawsze czysciutkie,odkurzane przecierane praktycznie po kazdej jezdzie (nic nie poradze na to ze jestem pedantem w tych sprawach,samochod dla mnie jest nie tylko srodkiem transportu lecz tez wizytówką :) ) jestem pasjonatem marki,a to S6 jest znane na kilku forach internetowych.Audi serwisowane u lepszych mechanikow z bardzo dobra opinia niz cale to ASO (w aso jedynie kupywane czesci) zrobilem w niej kilka zabiegow detalicznych min:

-pelny pakiet shadowline (czarne matowe listwy,znaczki itp zamiast chromu)
-listwy wewnatrz oklejone carbonem
-czarne klamki jak w RS6
-czerwona obrysowka dyfuzora z tyłu
-białe pasy bezpieczenstwa dla pieknego kontrastu z czarnym wnetrzem prawdziwy rarytas(nie jakies beżowe czy szare) koszt 300zł
-zewnetrzny pakiet lift (czarna blenda klapy,lampy tylne i przednie kompletne biksenony ktore nie dawno byly po regeneracji i swieca pieknie na nowych zarnikach osram xenarc,ledowymi postojowkami koszt zabiegu to ok 2500zl)
-podswietlenie rejestracji led
-zmienilem klape tylna w ori lakierze(potwierdzone) stan perfekcyjny,stara klapa zaczela podchodzic rdzą (standard w C5 przy listwie na dole) koszt 450zł
-listwy drzwiowe w kolor nadwozia
-pieknie odmalowane felgi z audi S8 lift 18"stan perfekcyjny, rzadkosc juz prawie rarytas,auto nadal wyglada oryginalnie a jednoczesnie kola sa duzo wieksze niz fabryczne 17,koszt z oponami Hankook 235/40 to ok 3000zl
- niezniszczalny przelotowy wydech z kwasówki robiony na zamówienie na koncowych basowych tlumikach (auto jest bardzo głosne,jest duzy bass i grzmoty ludzie sie ogladaja i o to chodzi hehe koszt ok 2000zl (koncowe tlumiki z montazem i wyciecie srodkowego ze wspawaniem rur,do tego nowe uchwyty itp)
-zostal wymieniony fotochromatyczny wkład lusterka prawego bo stary sie wylał, to koszt znowu "paru stowek"
-MASKA Z TOROWEJ RS6 C5 MTM Clubsport, kilka sztuk na swiecie warta ok 8 tys zł (to jest koszt samych wlotow,trzeba je jeszcze zamontowac i pomalowac a to kolejne pare stowek)
-hamulce z najwyzszej polki tzn. przod firmy Zimmermann Sport nawiercane tarcze z klockami ATE koszt 1200zl
-hamulce tył to swap tarczy z fabrycznego 269mm na konkretne 310mm z audi A8 D3 4.2 dzieki zastosowaniu specjalnych adapterow odsuwajacych zacisk na zamowienie na klockach ATE, koszt tarcze+adaptery+klocki+nowy płyn hamulcowy motul to ok 900zł,auto hamuje o niebo lepiej
-specjalne dystanse pod felgi poszerzajace ośki pojazdu o 2cm na strone (przy tym et felgi z S8 i tak byly konieczne) koszt 400zł
-opony Hankook w bdb stanie o kosztach wspominac nie musze :)
-wymieniona lewa polos z przegubami jakis czas temu cos ok 800zl chyba
-wymienione łożyska w kołach z przodu kosztu juz nie pamietam
-zmieniony olej w dyfrze z tyłu cos ok 150zl

Silnik:
Tutaj historia napraw długa,przy wymianie rozrzadu w ostatnie wakacje zlecilem naprawe badz wymiane wszystkiego co sie do tego kwalifikuje chlopakom z QUATTRO GARAGE (kto siedzi w temacie wie co to za warsztat,powiem tak: chlopaki ogarniaja lepiej niz cale to ASO,mozna znalezc ich na FB,tam tez zdali relacje z przeprowadzonych napraw i sa zdjecia)
-kompletny rozrzad z pompa continental i rolkach/napinaczach INA koszt ok 1500zł (oczywiscie na blokadach wszystko robione)
-pasek wielorowkowy osprzętu GATES koszt 180zł
-termostat w V8 to tylko oryginał oczywiscie koszt 171zł
-uszczelnienie wałków rozrzadu,wału korbowego oraz pokryw zaworów koszt uszczelek pod pokrywy 260zł reszty nie pamietam
-wymiana uszczelek pod nastawnikami (nastawniki pracuja ok)
-pomalowanie pokryw zaworow
-wymiana pompy wspomagania wraz z przepłukaniem układu na dedykowanym płynie Febi, koszt pompy, płynu i robocizny to prawie 1000zł
-nowiutka chłodnica NISSENS (najwyzsza półka) koszt 1600zł
-zbiorniczek wyrownawczy wody ASO oryginał ponad 200zł
-poduszka lewa silnika ASO cos ok 800zł
-kontrola stanu oleju w skrzyni biegow
-wymienione szczotki i lozysko w alternatorze 200zł
-kontrola kompresji silnika cisnienie na wszystkich garach ok
-wymiana kompletu przewodow podcisnienia ASO
-nowitkie świece oryginały Bosch ktore szly na pierwszy montaż w ASO i takie tez kupilem koszt cos ok 500zł
-wymieniony przedni wentylator klimatyzacji koszt z tego co pamietam byl dosyc wysoki :p
Wczesniej przed tymi pracami:
-wymiana przepływomierza koszt ok 800zł
-wymieniona lewa sonda lambda przed katalizatorem oczywiscie oryginał tam koszt tez byl spory
-wymiana 3 cewek zaplonowych NGK najwyzsza polka prawie 400zł
-olej w silniku zalany Valvoline na filtrze bosch koszt 500zl,jeszcze sporo mozna na nim jezdzic
-pół roczny akumulator Centra Futura bardzo silny 100Ah, 900A  koszt 500zł
-kolektor dolotowy spolerowany na lustro,wyglada pieknie
-w aucie bylo LPG ktore zostalo zdemontowane przez chlopakow z QUATTRO GARAGE
-w poprzednim roku został kompletnie zregenerowany rozrusznik koszt z demontazem i ponownym montazem 650zł
-dopiero co zamontowane radio Sony dotykowe z wejsciem usb i aux, pieknie gra koszt nowego to 1000zł, mam nawet pudełko bo nie zdarzylem wyrzucic :D
Auto posiada oryginalne dywaniki w bardzo dobrym stanie co w kilkunasto letniej furze jest sporą rzadkością
Dodatkowo auto czesto ogladane, sprawdzane,jak cos sie uszkodzi to od razu naprawiane,naleze do tych gdy jak cos sie zepsuje to naprawiam to a nie jezdze z tym dalej,wszystkie pierdoły takie jak uchwyty na kubki w desce i kanapie są i działają co rowniez robi sie rzadkoscia,roleta bagaznika tez jest i tez dziala,auto posiada czujniki parkowania PRZOD I TYŁ ktore rowniez dzialaja gdy trzeba,licznik wszystko wyswietla,nie znikaja piksele na fisie co czesto sie zdarza w C5,przełącznik swiatel i szyb nie jest wytarty,fotele alcantara i podsufitka prawdziwy rarytas bez problematycznego szyber dachu
,
Z minusow to:
-czasami zapala sie kontrolka abs i gasnie,wstepna diagnoza uszkodzony czujnik
-ostatnio urwala sie kostka od klocka z przodu i pali sie ze klocki do wymiany (klocki i tarcze jak nowe!!!przy ogledzinach sie przekonasz) mialem to robic przy najblizszej wymianie klockow
-lewe tylne drzwi maja ryse,z kilku metrow nie widoczna,na zdjeciach tez nie widac wiec nie jest tak zle,(mozna wymienic za 150zl w ori lakierze)

cena do negocjacji na miejscu,podkreslam tez ze nie funduje nikomu darmowych przejazdzek,jazda probna raczej na fotelu pasazera,chyba ze uda ci sie mnie przekonac ;) wszystko do uzgodnienia na miejscu ,auto robi ogromne wrazenie,bardzo czesto ktos mnie zaczepia na ulicy i wypytuje,ludzie sie ogladaja  :) silnik pracuje pieknie,ZROBILEM MNOSTWO ZDJEC LECZ NIE MOGLEM WSZYSTKICH DODAC nie interesuja mnie zamiany,auto do obejrzenia w Olsztynie tel 503 956 715

Fotografie:



Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21431
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 192

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.30938100814819 s