Ogłoszenia



Najnowsze ogłoszenia


Audi TT 8N 260KM 380Nm


Dodano: 2016-09-20| Oglądano: 5410
Cena: 19.900 PLN
Pojemność: 1800 cm3
Rocznik: 1999 r.

Wyjątkowy na polskim rynku egzemplarz Audi TT. Kupiony we wrześniu 2013 roku w Zamościu od pasjonata, aktywnego członka społeczności KlubTT który wykonał świetną pracę dokonując profesjonalnych modyfikacji mających na celu podwyższenie mocy.
Przez 2,5 roku na liczniku przybyło mniej niż 20.000km. Użytkowany głównie w mieście i na krótkich trasach, raczej hobbystycznie niż jako środek transportu. Dostarcza uśmiechu od ucha do ucha z każdym odpaleniem silnika. Nigdy nie brał udziału w wyścigach, nie był upalany na zimnym silniku. Jednakże rozgrzany, ruszając ze świateł pogonił niejedno nowe BMW. Egzemplarz niezwykle dopieszczony, garażowany, traktowany najlepszym sprzętem i najlepszymi napojami (olej Motul 8100 X-CESS 5W40, paliwo Pb98 lub Shell V-Power Racing).
Sprzedaję ze względu na to, że czas na nowy projekt, do rodziny dołączyło kolejne auto i Audi jest używane jeszcze rzadziej niż wcześniej. Ubezpieczenie i przegląd do kwietnia 2017 roku.
Zmiany realizowane przez poprzedniego właściciela zostały wykonane za pośrednictwem najlepszych części, strojenie realizowane w profesjonalnym zakładzie R Performance w Warszawie.

Cytuję fragmenty ogłoszenia z 2013 r.:
"Witam. Mam do sprzedania unikatowe Audi TT 1.8T. Seryjna moc samochodu wynosiła 180KM i 235NM. TT zostało poddane całkowitemu tuningowi mechanicznemu. Nie oszczędzałem na żadnych częściach. Programowo TT zaopiekował się Witek z MR Motors, co zaowocowało mocą 300KM i momentem obrotowym wynoszącym 400NM. Wnętrze TT jest bardzo zadbane. W TT została ustawiona zbieżność zawieszenia."
Przed zakupem w 2013 roku auto zostało sprawdzone z wykorzystaniem usługi MotoRaporter m.in. pod kątem weryfikacji bezwypadkowości i mechaniki, raport wypadł na tyle dobrze, że od razu podjąłem decyzję o zakupie jednocześnie sprawdzając auto na miejscu wraz z profesjonalnym kierowcą sportowym.
Cytuję fragmenty raportu MotoRaporter (dla kupującego do wglądu):
"Niesamowite przyspieszenie i dźwięk silnika."
"Układ jezdny nie wydaję żadnych niepokojących odgłosów, żadnych stuków, precyzyjnie się prowadzi. Bez najmniejszych zastrzeżeń. Wszystkie elementy sterujące silnika zostały dobrane bardzo perfekcyjnie z zastosowaniem odpowiedniej charakterystyki pracy."

Od czasu zakupu oczywiście nie było żadnych zdarzeń, więc auto pozostaje bezwypadkowe.
Wyposażenie i modyfikacje dokonane w latach 2010 - 2013 przez poprzedniego właściciela (o wartości około 20.000zł)
Turbosprężarka Garrett GT28R
FMIC 600X300X76.
Wbudowany WasteGate Garrett.
Aktuator Garrett
Nowe linie wodne i olejowe.
Orurowanie FMIC wykonane ze stali kwasoodpornej.
Turbosprężarka-FMIC: 2”, FMIC-Kolektor dolotowy: 2,5”.
Układ wydechowy 3”, DownPipe 3”. Wszystko wykonane ze stali kwasoodpornej.
Kolektor wydechowy KKR.
TIP wykonany ze stali kwasoodpornej.
Przepływomierz Audi TT 225PS.
Wtryski Siemens Deka 630cc.
Pompa paliwa Bosch 044.
Odelżone Koło Jednomasowe G60 Masa 5 Kg.
Sprzęgło Sachs VR6.
Uszczelki Elring, Cometic.
Silikonowe łączniki i kolana.
Zawór N75 sterujący doładowaniem.
Dolot Simota, Carbon AirBox, filtr stożkowy 3".
Zawór upustowy Blow Off Valve HKS SSQV III. BOV został przeniesiony na zimną stronę orurowania FMIC.
Wskaźnik doładowania Auto Gauge SM Peak.
Wskaźnik temperatury oleju Auto Gauge SM Peak.
Wskaźnik EGT Exhaust Gas Temperature Auto Gauge SM Peak.
Adapter pod filtr oleju z 4 miejscami na czujniki Auto Gauge.
Usunięte: N249, zbiornik podciśnienia, N80, EVAP, SAI. BOV sterowany bezpośrednio z kolektora.
Silikonowe przewody podciśnienia.
Oil Catch Tank ProPerfekt, przerobiony cały układ odpowietrzenia silnika.
Poduszki skrzyni biegów/łapy silnika poliuretanowe o twardości 80sH.

Ponadto wymieniłem na nowe takie elementy jak: Kompletny rozrząd / Klocki hamulcowe przednie i tylne / Olej silnikowy / Olej skrzyni biegów / Płyn hamulcowy DOT 5.1 / Platynowe świece NGK / Nowy przepływomierz / Nowy MAP Sensor / Nowy zawór sterujący doładowaniem N75 / Łączniki stabilizatorów / Sworznie wahaczy / Tuleje wahaczy.

Auto po 2-3 latach od pierwszego strojenia i zaraz po zakupie zostało znowu przetestowane u tego samego tunera i wyrzuciło bardzo podobną moc i tylko minimalnie niższy moment obrotowy, co w przypadku wieku auta świadczy o niezwykłym profesjonalizmie modyfikacji i strojenia.

Modyfikacje i zakupy dokonane przeze mnie w latach 2013 - 2016 (o wartości około 16.000zł)
Wszelkie modyfikacje realizowane były w profesjonalnym warsztacie wyspecjalizowanym w sportowych autach.
Zakup nowego kompletu opon letnich (z roku 2014, obecny przebieg około 12.000km)
Wymiana alternatora
Wymiana turbosprężarki (dwa lata od zakupu, poprzednia była jako jedyna częścią używaną, więc liczyłem się z tym przed zakupem, obecna ma kilka tysięcy przebiegu) wraz z przebudową downpipe, aby mniej się grzał. Strojenie na 295KM i 420NM ! Obecnie jest mniej agresywnie wystrojony, ale ten wynik jest oczywiście osiągalny. Wykres w galerii.
Modyfikacja układu wydechowego (obniżenie głośności przy zachowaniu pięknego charakterystycznego dźwięku)
Uszczelnienie pokrywy zawór, uszczelnienie miski olejowej, uszczelniacz wału
Wymiana elementów gumowo metalowych
Łącznik i gumy stabilizatora
Wymiana oleju w silniku
Wymiana akumulatora
Zdjęcie folii karbonowej z dachu (po 2 latach zaczęła się odklejać). W żaden sposób nie uszkodziła lakieru.
Całkowicie nowy kolektor wydechowy (zbudowany na potrzeby auta) oraz uszczelki kolektora. Zrealizowane 2 miesiące temu i połączone ze strojeniem dającym jak najwygodniejszą charakterystykę jazdy pod kątem nowego nabywcy oraz nadal świetne osiągi 263KM. Nie ma problemu, aby przy obecnej konfiguracji uzyskać 300KM.

Auto zostało zakupione z wzmacniaczem i kondensatorem do systemu audio, ale bez głośnika basowego (zajmował cały bagażnik). Wstyd się przyznać, ale przez niemal 3 lata zabrakło czasu na zakup głośnika basowego (chyba nie jestem audiofilem) i z całego zestawu używałem tylko radia ze standardowymi głośnikami. Reszta też jedna powinna działać. Zestaw to wzmacniacz RF R500-1 o mocy 750W RMS, Kondensator Renegade HiFonics 1.2F, okablowanie RF, , a także skrzynia basowa na podwójnym głośniku RF 12" z serii Punch. 

Odpowiedzi na potencjalnie zadawane pytania:
Czy auto nadaje się do jazdy codziennej? Zdecydowanie tak, zarówno w przypadku mocy 300KM jak i 260KM. Po zakupie w dłuższych trasach uciążliwy (a jednocześnie) bywał dźwięk auta. Obecnie został zracjonalizowany poprzez przebudowę wydechu. Dodatkowo strojenie na 260KM sprawia, że auto

Co warto zrobić w aucie? Auto po obecnych modyfikacjach z powodzeniem może służyć latami. Chcąc doprowadzić je do stanu absolutnie idealnego należałoby dokonać drobnych poprawek lakierniczych (jest kilka drobnych rys po stronie kierowcy), dokonać przeglądu klimatyzacji i pewnie za jakieś kilkanaście tysięcy kilometrów pomyśleć o tarczach i klockach. Brakuje tez jednej zaślepki na śruby do felgi - ukradziona kilka miesięcy temu.

Negocjacje ceny? Chociaż do rodziny dołączył nowy dostarczający frajdy egzemplarz, to wolę dokupić kolejny garaż niż sprzedać Audi za bezcen. Biorąc pod uwagę pełną transparentność dotyczącą auta i jego wyjątkowy stan dopuszczam tylko minimalne negocjacje.

Możliwość obejrzenia auta
Auto do obejrzenia w Warszawie (ul. Słomińskiego). Przejażdżka tylko i wyłącznie na fotelu pasażera i tylko dla osoby przyjeżdżającej z zamiarem kupna auta, a nie testów.

Dodatkowe pytania i kontakt
szymanski.mikolaj [w domenie] gmail.com lub +48 607 110 733

Fotografie:



Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 20895
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 162

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.25910806655884 s