Ogłoszenia



Najnowsze ogłoszenia


Honda Crx 1 gen Supercharger 350 KM TYPE-R


Dodano: 2017-03-22| Oglądano: 20567
Cena: 62.000 PLN
Pojemność: 2400 cm3
Rocznik: 1987 r.

Na sprzedaż jeden z najszybszych ulicznych przednionapędowych samochodów w Polsce. Mocno doinwestowana i zmodyfikowana honda Crx pierwszej generacji. Samochód jest w moim posiadaniu od 3 lat. Na obecną chwilę to unikat pod względem stanu jak i modyfikacji. Wszędzie gdzie się pojawi wzbudza zachwyt i podziw pod względem wyglądu jak  i mocy.
Pokrótce najważniejsze fakty: 
- Pełna odbudowa blacharska (są zdjęcia), zero rdzy, 30 letni zdrowy youngtimer
- Swap na K24/K20 + kompresor ROTREXa - 352 KM  przy  0,5 bar  (wykres)
- 940kg z  pełnym wnętrzem i klatką. Zważone i wbite w dowód.
- 12,54 na ¼ mili w sezonie 2016 bez trakcji. 
- Silnik wbity w dowód.
- Przerejestrowany na 2 osobowy (zero problemów z klatką przy kontroli)
- Ubezpieczony, zarejestrowany, aktualny przegląd
- Samochód gotowy do jazdy bez wkładu finansowego

Jako jedyny taki projekt na świecie (pierwszy crx 1gen z K-serią na pokładzie)  samochód dostał dodatkowo gotowy kit od TTS PERORMANCE na lekkim doładowaniu. 
Wszystko elegancko upakowane pod maską, pełen sleeper. Sprzedaję bo projekt dla mnie jest zakończony, podniesienie mocy do ponad 400KM kółkiem na kompresorze to nie jest wyzwanie ;) 
Masa pieniędzy, serca i gratów włożona w projekt. Dla kupującego mogę dorzucić zestaw semi-slicków na dodatkowym komplecie felg, „bra” od firmy WOLF ścignięty ze Stanów- rzecz obecnie nie do dostania oraz  trochę części pozostały z budowy samochodu.  

Specyfikacja:
Silnik:  2400cc
- Blok K24a3, głowica K20z4 RSP (z hondy civic type-r fn2)
- Pompa oleju K20
- Właki Brain Crower stg 2
- Spręzynki i talerzyki Skunk2
- custom Mounts

+ pełny zestaw TTS performance kit 
- kompresor Rotrex C30-94
- TTS performance intake manifold
- custom orurowanie
- intercooler wykonany na zamówienie
- water mist na incercooler podłączony do zbiorniczka spryskiwaczy
- filtr i chodnica oleju do kompresora
- wtryski RC 750 cc
- K- tuned header + 2,5’’ wydech 
- gruba chłodnica wykonana na zamówienie + wydajny wiatrak  spala

Skrzynia biegów:
- zamach Competition clutch
- oem sprzęgło,  mocniejszy docisk
-  final drive FD 4,3 + szóstka 0,647  (idealna do podróżowania)
- lewarek zamontowany w oryginalnym miejscu

Zawieszenie:
- przód oem 
- drążki skrętne 28 mm
- tracion bar – cheddas auto USA
- amortyzator tył Bilstein B8 + volgland – 30 mm 
- energy suspension master kit, 
- regulowany drążek panharda na tulejach poliuretanowych
- rozstaw śrub 4x114.3
- felgi Sprint Hart CP-f Dunlop Formula 15/6.5 et. 42
- Opony Yokohama advan AD08 195/50/15 dot. 2012 (potrzeba wymienić)

hamulce:
- pompa hamulcowa 15/16, 
-  swap pod tarcze 262mm z przodu,
- tył oem

body: 
- Pełna odbudowa od podstaw
- Kolor NH0 integra type-r
- Kompletne seryjne wnętrze 
- Półklatka bezpieczeństwa 
- Pasy Sabelt 
- Elektryczny szyberdach
- Elektryczne szyby

Elektornika:
- komputer PRC+ Hondata K pro
-  UTCOMP- PRO  - do monitorowania parametrów silnika 
Cena do rozsądnej negocjacji

Niechętnie ale istnieje możliwość sprzedaży bez silnika

Kontakt telefoniczny - 507 091 657 lub mail

Fotografie:



Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21411
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 87

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

1.1118099689484 s