Ogłoszenia



Najnowsze ogłoszenia


Lexus IS300T manual 2JZ VVTi 566KM, 747NM!!! BLACK FRIDAY SALE!!!


Dodano: 2017-11-24| Oglądano: 21031
Cena: 55.000 PLN
Pojemność: 3000 cm3
Rocznik: 2002 r.

Witam, Przedstawiam opis auta dla ludzi ktorzy kochaja motorsport, adrenaline, interesuja sie w temacie aut modyfikowanych, lub lubia zupelnie cos innego niż utarte standardy tupu passat ;)!!!
Info dla ciezko pojmujacych typow z forum internetowych, facebooka i innych syfow gdzie mozna opisywac swoje bezmyslne wywody; „pomysl i ocen najpierw swoje auto i co w ogole potrafisz; co z nim zrobiles, o ile w ogole probowales poza pisaniem i zadawaniem pytan na forum typu jak wymienic zarowke lub czy dywaniki gumowe beda lepsze niz materialowe i zastanow się nad innymi ze jednak cos można zrobic, a nie bezmyslnie oceniaj i hejtuj”!!!

Lexus IS300 manual 2JZ VVTi 566KM, 747NM przy 1,6-1,8bara! Auto jedno z pierwszych w PL z dołozoną turbosprezarka, zbudowane głownie przeze mnie i do swoich potrzeb jako samochód do jazdy na codzien lub od swieta! Samochod jest cały w standardzie fabryki, wieksze przerobki objeły silnik, uklad przeniesienia napedu, uklad wydechowy, hamulce, zawieszenie. W samochodzie jest dzialajaca klima, ABS, oryginalne fotele wraz wnetrzem jak w serii.
Silnik i wiekszosc przerobek robiony przez firme VTG z Warszawy ktora powaznie podchodzi do tematow przerobek aut i ma spore doswiadczenie oraz wyniki w tuningu i motorsporcie. Rozebrany przy przebiegu 60000km, calosciowo poddany obrobce i zakuciu poprzez rozwiercenie magistrali olejowych, natryski na denka tloka jak w suprze TT czyli w 2JZGTE. Złozony na korbach firmy Manley i tłokach CP Pistons 86,5mm. Dodatkowo do głowicy załozone walki BC 272 wraz z kompletem sprezyn, talerzyków i uszczelniaczy supertech, uszczelka seria 1,3mm OEM! Skrzynia z oryginalu W58 zamieniona na R154 wraz z dzwonem OEM Toyoty Supry, kołem alu Fidanza i tarcza z kewlarem, wał napedowy skrocony i wywarzony, dyferencjał w serii ze szpera, zawsze auto klei na 2 kola, szpera helikalna! Auto nigdy nie jezdzone zima!!!

Oryginalny w tej budzie motor 2JZ VVTi olej Motul 300V 15W50, przebieg 74336km czyli jakies 15000km w setupie turbo
Turbo kit z USA, prawie wszystko pochodzi od firmy SRT (Swift Racing Technologies) Stage 2.75
Turbo Precision SC61, swiezo po wymianie wirnika i uszczelniaczy flansza T4
Intercooler Precision Turbo 750+
Wtryskiwacze Greddy 660 Denso
Kute tłoki CP Pistons 86,5mm
Kute korbowody Manley
Wałki 272 BC + sprezynki i talerzyki
Śruby ARP
Westgate Tial USA oryginal 44mm
Blowoff Blitz USA
Zegary AEM Boost, AEM z sonda UEGO, AEM Oil temp, Depo Oil bar USA
Turbo timer
Komputer Vems unlock
Pompa paliwa Bosch 044 + regulator paliwa ustawiony na 3,0Bar
Rozrzad Japan + pasek HKS Sport + kuty napinacz rolki by + Japan water pump przy stanie licznika 65000km, obecny 74336km
Skrzynia R154 Supra w idealnym stanie, cicha i bezawaryjna
Sprzęgło 1 tarczowe kewlar
Dyfer OEM IS300 wraz ze szperą
Zderzak przedni firmy TTE
Oil catch tank
Sprezyny H&R -30mm
Hamulce nacinane i nawiercane, rozmiar seryjny + przewody w oplocie stalowym HELL, Motul 660RFB
Koła 19'x8,5' Inovit Spin + opony Michelin Sport Cup 235/35/19 245/35/19
Koła 17'x7' 225/45/17 Toyo T1 Sport, 17'x9,5' 255/40/17 Toyo R1R SemiSlick
Wydech 3' tłumik Greddy Evo II
Lampy przednie Handmade by extremedesignz mozna zerknac na youtube na soczewce bixenon, RGB + ringi sterowane pilotem i telefonem poprzez BT, tylnie lampy pomalowane w srodku na czarno wraz ze stroboskopem + dodaje nowe nie uzywane z oryginalu przyciemniony chrom po lifcie! Dodatkowo lampy black xenon z Angel Eyes mozna obejrzec na kanale YT Extremedesignz

Auto kiedys tez obsługiwane przez warsztat z pod Rzeszowa zwany cp ale przez kilkuletni proces opieki zrobiona zostala tylko 1 mapa i nic poza tym, dlatego warto by bylo postroic pod siebie!
Auto hamowane w RS-Motorsport, auto przygotowane pod moce 1000KM lecz do miasta to zupelnie wystarczajacy setup ;), samochod napedza sie do 300+KMh
Auto bardzo zadbane, nie jezdzone na torach, nie upalane, bezkolizyjne, brak oznak jakiejkolwiek korozji, zabezpieczony lakier powloka kwarcu!
Wiecej info na telefon lub na zywo, zapraszam do rozmowy i zakupu powaznie zainteresowanych, pozdrawiam!!!

tel.kom. 607 622 027 


Fotografie:



Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21432
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 142

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.2893168926239 s