Ogłoszenia



Najnowsze ogłoszenia


Mazda 3 MPS 260 KM


Dodano: 2016-08-18| Oglądano: 5677
Cena: 47.500 PLN
Pojemność: 2261 cm3
Rocznik: 2009 r.

Witam
Od siebie dodam że Mazda 3 MPS jest chyba najlepszym stosunkiem ceny mocy jakości i wyglądu. O zakupie tego samochodu przeze mnie zdecydowała jej świeżość. Inne brane pod uwagę przeze mnie samochody chociaż posiadały podobną lub większą moc we wnętrzu przypominały lata 90… Mam na myśli Nissana 350Z czy Lancera Evo IX. We wnętrzu jest wszystko co potrzebne do komfortowego pokonywania wielu kilometrów. Wygodne podgrzewane fotele kubełkowe wraz z podgrzewaną szybą i podgrzewanymi lusterkami są niezastąpione zimą. Nie trzeba odmrażać auta po prostu wsiadamy włączamy grzanie foteli i szyb i w cieple czekamy 5 minut  - gotowi do drogi. W trasie podróż umili nam zestaw BOSE (10 głośników) wraz z zestawem Bluetooth, które mają bardzo dobrą jakość dźwięku. Za bezpieczeństwo odpowiada system RVM czyli znacznik w lusterku informujący czy ktoś zbliża się do nas ze znaczną prędkości np. na autostradzie lub znajduje się w martwej strefie, EBD- układ elektronicznego rozdziału sił hamowania, EBA- układ wspomagania awaryjnego hamowania, DSC- układ dynamicznej kontroli stabilności toru jazdy oraz przednie i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera kurtyny powietrzne z przodu i z tyłu. Bardzo chwalę sobie w tym aucie bi-xenonowe skrętne reflektory AFS które podążają za ruchem kół doświetlając wewnętrzną część zakrętu, fotochromatyczne lusterko wewnętrzne reagujące na oślepiających nas kierowców jadących za nami, czujniki parkowania, zmierzchu, deszczu, nastroju;-) i wszystkiego. Listę pełnego wyposażenia dołączę poniżej. 
Jednym słowem mamy auto nowoczesne wyposażone we wszystkie możliwe gadżety i 260KM :D plus mechaniczna szpera. Piękny dźwięk silnika Turbo i basowy lecz nieuciążliwy dźwięk wydechu. To wyjątkowe auto którym można zabrać dzieci na wycieczkę i poszaleć na torze. Można by powiedzieć że ma dwie twarze - 5 drzwiowy hatchback i generator adrenaliny na torze.
 Auto genialnie sprawdza się na co dzień. Przy ekonomicznej jeździe udało mi się osiągnąć 6,8l/100km jednak to raczej spalanie doświadczalne. Realnie należy liczyć 7,5 w trasie 9-10 w mieście. Oczywiście mocniejsze traktowanie gazu powodu że górną granicę trudno oszacować i zależy od fantazji użytkownika. Sam tak się zakochałem w prowadzeniu tego auta że postanowiłem jeździć nim służbowo i dodałem do stanu licznika 80000km. 
Mazda 3 MPS jest w idealnym stanie technicznym. Jestem osobą której auto musi być w 100% sprawne dlatego, każda nawet najmniejsza usterka od razy była naprawiana przez profesjonalistę znającego ten model. 
Od stycznia 2014 roku kiedy kupiłem auto napraw nie było ich wiele 
- Kompletna wymiana zestawu hamulców (seryjne są najsłabszym elementem auta) na:
a) tarcze przód Disc Brakes Australia 
b) klocki Ferrodo Ferodo DS 2500
c) tarcze Tył Zimmermann 
d) klocki Ferrodo 
- Drobne naprawy jak łączniki stabilizatorów
- Amortyzatory tył i przód 
- klimatyzacja – kompresor plus chłodnica. Wszystkie części nowe.

Nie oszczędzałem na tym aucie i zawsze montowane były części najlepszej jakości.
Zapraszam osoby zainteresowane do kontaktu mój mail to prpietrzak@gmail.com telefon 695690180. 


Wyposażenie 

komputer pokładowy
zdalnie sterowany zamek centralny
skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów
klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
tapicerka skórzana
reflektory przeciwmgielne
podgrzewana szyba przednia
elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne
fotochromatyczne lusterko wewnętrzne
podgrzewane przednie fotele
skórzany uchwyt dźwigni hamulca ręcznego
wejście AUX-In
wlot powietrza na pokrywie silnika
przednie i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
zestaw Bluetooth
kurtyny powietrzne z przodu i z tyłu
elektrycznie składane oraz podgrzewane lusterka zewnętrzne
Isofix (drugi rząd, skrajne siedzenia)
Zestaw Sports Appearance Pack
podwójne rury wydechowe
DSC- układ dynamicznej kontroli stabilności toru jazdy
ABS- układ antypoślizgowy
EBD- układ elektronicznego rozdziału sił hamowania
EBA- układ wspomagania awaryjnego hamowania
TSC- elektroniczny układ kontroli trakcji
ESS- system sygnalizacji nagłego hamowania
elektrycznie regulowane szyby, przód
lusterka zewnętrzne oraz klamki w kolorze nadwozia
zdalne sterowanie systemem audio na kole kierownicy
elektrycznie regulowane szyby, tył
czujniki deszczu oraz zmierzchu
układ utrzymywania stałej prędkości (tempomat)
czujnik parkowania, tył
RVM- system monitorowania tyłu pojazdu
zaawansowany system dostępu bez kluczyka
przestrzenny system nagłośnieniowy Bose
reflektory biksenonowe z adaptacyjnym doświetleniem zakrętów- AFS
Audio AM/FM; RDS; CD/MP3 10 głośniki
koła 225/40/R18 na felgach aluminiowych
przyciemniane szyby tylna oraz tylne boczne

Fotografie:



Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 20931
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 672

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.29872703552246 s