Ogłoszenia



Najnowsze ogłoszenia


Nissan 200SX S14A RB25DET 500PS+ Kuro Black Racing


Dodano: 2016-06-25| Oglądano: 11763
Cena: 72.000 PLN
Pojemność: 2498 cm3
Rocznik: 2000 r.

Nissan 200SX S14A Kuro Black Racing Edition - 517PS i 538Nm

Samochód kupiony nowy w Polsce (jest też rachunek zakupu)!!! Data pierwszej rejestracji: 01.02.2000. Od 2007 używany okazjonalnie. Jestem właścicielem od 12.2014, karoseria ma 155000 km przebiegu. Do samochodu są dwa oryginalne kluczyki, karta pojazdu, książka serwisowa i instrukcja w języku polskim.

Przegląd jest do 01.05.2017, a ubezpieczenie do końca 2016 roku.

Jest to dość rzadki egzemplarz S14A w Europie w oryginalnym kolorze Kuro Black (KH3).

Samochód jest dobrze utrzymany i rozsądnie jeżdżony(odpowiednio nagrzewany przed jazda i chłodzony po jeździe).

Auto ma ładna blacharkę i przede wszystkim zdrowe progi i podłogę.

Samochód był jeżdżony tylko na paliwie Shell V-Power Racing. Został wystrojony na paliwie 98 i np. na Vervie 98 czujnik spalania stukowego nic nie zgłasza w Apexi.

Silnik RB25DET S2 i skrzynia pochodzą ze Skyline'a R33 GTST (1995-1998). W 2014 roku silnik został kompletnie rozebrany i od nowa zbudowany w firmie Tomaracing przez Pana Bartosza Stolarskiego (BRT). Przy okazji robót maszynowych głowica została podfrezowana aby uniknąć ewentualnej kolizji tłoków z głowicą, co może się zdarzyć w silnikach bez tej obróbki. Wykres mocy jest dostępny. Po remoncie do dzisiaj auto przejechało około 7200km z czego ok. 3000km na autostradach, więc stan jest perfekcyjny.

Dokładna specyfikacja:

ECU - Apexi Power FC + Hand Commander

- Aktuator doładowania Apexi Japan - na aktualnej sprężynie w Wastegate można nastawić następujące doładowania - 0,9/1,3/1,5 bar - od zakupu jeżdżę tylko na doładowaniu 0,9 bar i odcince zredukowanej do 6500 obr./min. Mi to wystarcza.

- Tłoki Wössner

- Korbowody Manley

- oryginalny idealny/nominalny wał Nissan

- Panewki ACL Race

- Balancer Ross Performance 1000KM

- Pompa oleju Reimax

- Chłodnica oleju Mocial 25 rzędowa + relokator

- Filtr oleju KN

- Uszczelka głowicy Cosworth

- Szpilki ARP

- Pasek rozrządu Greddy

- Filtr powietrza Apexi - najlepiej filtrujący ze wszystkich

- Wtryskiwacze Denso 550ccm

- Kolektor wydechowy "Top mount" Twinscroll Tomaracing owinięty bandażem termicznym

- Turbo Billet GT3076 - natychmiastowa reakcja na pedał gazu

- Zewnętrzny Wastegate Tial 44

- Intercooler Greddy

- Zawór upustowy HKS Typ 2

- Wydech ze stali nierdzewnej 3" z dwoma tłumikami przelotowymi (Auto w ogóle nie jest głośne).

- Dyfer z super rzadką, bardzo dużą tylną pokrywą z R33 GTST, która daje o wiele lepsze chłodzenie

- Sprzęgło Radzikowski

Oleje: Silnik Motul 300V Competition 15W50; Skrzynia Motul Gear 300 75W90; Dyfer Motul Gear Competition 75W140

Podwozie:

- Zawieszenie gwintowane HSD Dualtech Monopro z camberami

- Poliuretany w tylnym wózku i zwrotnicach

- Porządne rozpórki Tanabe i Cusco

- Przewody hamulcowe w oplocie

- Przednie hamulce Brembo 4-tloczkowe z prawie nowymi tarczami i klockami

- Tylne hamulce 2-tloczkowe z Nissana R33 i nowymi klockami

- Hydrauliczny hamulec ręczny Wilwood wkomponowany w oryginalna dźwignie.

- Kute felgi Rays Engineering 18x8" i 18x8,5"

- Opony Bridgestone Potenza - przód: 225/40/R18, tył: 255/35/R18

Wnętrze:

- Zegary Nissan Skyline GTR R33

- Apexi Hand Commander

- HKS Turbo Timer

- HKS wskaźnik doładowania

- RWD Power wskaźnik temperatury wody

- RWD Power wskaźnik temperatury oleju

- fotele Sparco PRO 2000

- sportowa kierownica Sparco

- oryginalne skórzane podgrzewane fotele dołączam do auta

- oryginalna kierownica z poduszka powietrzna jest również w zestawie

- Gałka zmiany biegów RAZO

Nagłośnienie:

- Super super super rzadkie radio Nissan CW726 (Clarion QZ-9010N)

- nieużywana/nowa zmieniarka Clarion na 6 CD

- standardowe głośniki

To jest kozacki egzemplarz. Samochodem jeździ się bardzo przyjemnie, daje dużo frajdy z jazdy i nie ma wad jakie moga mieć bardzo mocne auta (np. sprzęgło działa lekko jak w przecietnym aucie).

Sprzedaję, ponieważ chciałbym pojeździć czymś innym.

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu pod numerem telefonu: +48 570 783 671

Sprzedaż prywatna - nie ma zwrotów, gwarancji, rękojmi itp. itd.

Cena jest do negocjacji i jestem otwarty na oferty.

Mogę zamienić z dopłatą na E46/350Z/GT86.

Po transakcji samochód mogę dostarczyć kupującemu.


Fotografie:



Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 20929
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 969

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.36601686477661 s