Giełda tuningowanych aut


Renault Megane R26 290KM 380Nm

Cena: 37000 PLN

Corvette stroker zakuty 7.1 BiTurbo 800HP 1035Nm

Cena: 143000 PLN

Corsa D OPC 1.6T 192KM

Cena: 30500 PLN




Najnowsze polskie projekty

Chevrolet Camaro Z28
Dzisiaj w dziale Garaż istny "american dream" z...
5700 cm3
430 KM
500 Nm
<5 sek
b.d. km/h
RWD
Audi TT R30T - 700 KM i 920 Nm
Mamy przyjemność zaprezentować Wam jedno z najszybszych...
3000 cm3
700 KM
920 Nm
~3 sek
? km/h
AWD


Testy

Abarth 500 595 Tursimo - wściekła pchełka


Autor: Krystian Kaleta | Dodano: 2015-12-05 | Oglądano: 44506 | Komentarzy:

Produkcję Fiata 500 w prężnie działającej fabryce w Tychach rozpoczęto w 2007 roku, natomiast jego brata ukąszonego przez skorpiona rok później. Samochód dzięki swojemu retro designowi nie zestarzał się przez ten długi czas, ale marka co jakiś czas wypuszcza na rynek specjalne wersje, które przypominać mają klientom o jego istnieniu. Jedną z nich jest 160-konna odmiana 595 Turismo, którą miałem okazję przetestować.

Abarth 500 występuje w dwóch wersjach nadwoziowych. Trzydrzwiowy hatchback oraz C, czyli Cabrio – co jest określeniem użytym nieco na wyrost, ponieważ nie jest to kabriolet z prawdziwego zdarzenia. Pozwala jednak poczuć wiatr we włosach dzięki zwijanemu dachowi typu roll-top. Włosi wypuścili na rynek całe mnóstwo odmian najmniejszego spośród Abarthów, wszystkie o dźwięcznych nazwach, takich jak 695 Tributo Ferrari, Assetto Corse, 595 50th Anniversary, 595 Competizione, 695 Biposto, czy esseesse. Ostatnia z wymienionych technicznie odpowiada 595 Turismo, którą miałem przyjemność sprawdzić.

_MG_3633.jpg

_MG_3639.jpg

Czytaj dalej na kolejnych podstronach.


Zobacz także



Oceń...



Ocena: 4.5/5 (4 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21266
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 772

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.29353809356689 s