Giełda tuningowanych aut


Audi RS3 Audi Exclusive BOSE

Cena: 145000 PLN

VW Scirocco R 308KM

Cena: 160000 PLN

Nissan Stagea RS Four V,

Cena: 28000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Najbardziej popularne


Testy

Abarth 500 595 Tursimo - wściekła pchełka


Autor: Krystian Kaleta | Dodano: 2015-12-05 | Oglądano: 64109 | Komentarzy:

Produkcję Fiata 500 w prężnie działającej fabryce w Tychach rozpoczęto w 2007 roku, natomiast jego brata ukąszonego przez skorpiona rok później. Samochód dzięki swojemu retro designowi nie zestarzał się przez ten długi czas, ale marka co jakiś czas wypuszcza na rynek specjalne wersje, które przypominać mają klientom o jego istnieniu. Jedną z nich jest 160-konna odmiana 595 Turismo, którą miałem okazję przetestować.

Abarth 500 występuje w dwóch wersjach nadwoziowych. Trzydrzwiowy hatchback oraz C, czyli Cabrio – co jest określeniem użytym nieco na wyrost, ponieważ nie jest to kabriolet z prawdziwego zdarzenia. Pozwala jednak poczuć wiatr we włosach dzięki zwijanemu dachowi typu roll-top. Włosi wypuścili na rynek całe mnóstwo odmian najmniejszego spośród Abarthów, wszystkie o dźwięcznych nazwach, takich jak 695 Tributo Ferrari, Assetto Corse, 595 50th Anniversary, 595 Competizione, 695 Biposto, czy esseesse. Ostatnia z wymienionych technicznie odpowiada 595 Turismo, którą miałem przyjemność sprawdzić.

_MG_3633.jpg

_MG_3639.jpg

Czytaj dalej na kolejnych podstronach.


Zobacz także



Oceń...



Ocena: 4.5/5 (4 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21564
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 63

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

1.1858508586884 s