Giełda tuningowanych aut


Bentley Continental GT SPEED 610 PS W12 Biturbo

Cena: 245000 PLN

Toyota Supra MKIV Turbo, Targa, Manual, LHD, 510hp/600nm

Cena: 165000 PLN

Nissan 350z 280KM

Cena: 59000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Testy

Abarth 500 595 Tursimo - wściekła pchełka


Autor: Krystian Kaleta | Dodano: 2015-12-05 | Oglądano: 53209 | Komentarzy:

Pomysł włożenia w małe, a tym samym lekkie nadwozie turbodoładowanego silnika to w teorii przepis na sukces – tym bardziej, że w tej klasie konkurencja jest nieliczna. Co pokazuje praktyka? Zacznijmy od pozycji za kierownicą. Zupełnie nie przypomina ona sportowego samochodu. Siedzi się tu za wysoko, a kierownica jest zdecydowanie za duża. W dodatku kolumna regulowana jest tylko w jednej płaszczyźnie. Z pozytywów – dźwignia zmiany biegów umieszczona na konsoli centralnej znajduje się blisko prawej ręki prowadzącego, przez co zmiana przełożeń może przypominać auta wyścigowe lub rajdowe. Dopełnieniem efektu byłby nieco krótszy skok lewarka, ale i tak jest nieźle.

_MG_3666.jpg

_MG_3665.jpg


Zobacz także



Oceń...



Ocena: 4.5/5 (4 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21457
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 270

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.32868409156799 s