Testy

Abarth 500 595 Tursimo - wściekła pchełka


Autor: Krystian Kaleta | Dodano: 2015-12-05 | Oglądano: 65688 | Komentarzy:

Pomysł włożenia w małe, a tym samym lekkie nadwozie turbodoładowanego silnika to w teorii przepis na sukces – tym bardziej, że w tej klasie konkurencja jest nieliczna. Co pokazuje praktyka? Zacznijmy od pozycji za kierownicą. Zupełnie nie przypomina ona sportowego samochodu. Siedzi się tu za wysoko, a kierownica jest zdecydowanie za duża. W dodatku kolumna regulowana jest tylko w jednej płaszczyźnie. Z pozytywów – dźwignia zmiany biegów umieszczona na konsoli centralnej znajduje się blisko prawej ręki prowadzącego, przez co zmiana przełożeń może przypominać auta wyścigowe lub rajdowe. Dopełnieniem efektu byłby nieco krótszy skok lewarka, ale i tak jest nieźle.

_MG_3666.jpg

_MG_3665.jpg


Oceń...



Ocena: 4.5/5 (4 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21567
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 1

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.47142791748047 s