Giełda tuningowanych aut


Bentley Continental GT SPEED 610 PS W12 Biturbo

Cena: 245000 PLN

Toyota Supra MKIV Turbo, Targa, Manual, LHD, 510hp/600nm

Cena: 165000 PLN

Nissan 350z 280KM

Cena: 59000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Testy

Abarth 500 595 Tursimo - wściekła pchełka


Autor: Krystian Kaleta | Dodano: 2015-12-05 | Oglądano: 53208 | Komentarzy:

Abarth prowokuje kierowcę do ochoczego wciskania gazu. Robi to również poprzez przyjemne dźwięki wydawane z układu wydechowego. Konstruktorom należy się pochwała za rasowe odgłosy wydobyte z czterech cylindrów. Za zachętę do szybszej jazdy należy potraktować też bardzo twarde zawieszenie, które na zakrętach upodabnia samochód do gokarta. Układ kolumn McPhersona z przodu i belki skrętnej z tyłu to rozwiązanie tradycyjne, ale dzięki dodaniu sportowych sprężyn i amortyzatorów Abarthem 500 jeździ się naprawdę pewnie. Takie rozwiązanie ma swoją oczywistą wadę – każdą nierówność pasażerowie odczują na własnych zębach. Trzeba być przygotowanym na to, że używając samochodu do codziennej jazdy, zestrojenie zawieszenia w końcu zacznie być bardzo uciążliwe.

_MG_3648.jpg

_MG_3650.jpg


Zobacz także



Oceń...



Ocena: 4.5/5 (4 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21457
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 273

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.37280607223511 s