Giełda tuningowanych aut


Camaro HPE 600 HENNESSEY PERFORMANCE 619KM

Cena: 259000 PLN

BMW M135i xDrive

Cena: 134999 PLN

Focus ST mk3 2017 250km

Cena: 99000 PLN




Najnowsze polskie projekty

Golf VR6T 500+ Compsport
W przerwie międzyświątecznej nasz znajomy fotograf -...
2800 cm3
500+ KM
590 Nm
unknown sek
unknown km/h
awd
Honda Civic Type-R Tajpa
Kilka dni temu, po poście ze zmodyfikowanym Scionem...
2000 cm3
400 KM
540 Nm
bd sek
270+ km/h
FWD


Testy

Abarth 500 595 Tursimo - wściekła pchełka


Autor: Krystian Kaleta | Dodano: 2015-12-05 | Oglądano: 63965 | Komentarzy:

Układu ESP niestety wyłączyć się nie da, ale na szczęście dość późno ingeruje on w poczynania kierowcy. Razem z systemem TTC (Torque Transfer Control), imitującym działanie szpery i rozdzielającym moment obrotowy na koła, pozwalają na ciasne pokonywanie zakrętów. Układ kierowniczy w trybie Sport stawia wystarczający opór i przekazuje odpowiednią ilość informacji na dłonie kierowcy, ale – tak jak wspomniałem wcześniej – do pełnego efektu brakuje koła kierowniczego o mniejszej średnicy. Poprawione osiągi muszą iść w parze z wzmocnionym układem hamulcowym. Zdecydowano się na cztery nawiercane tarcze, które na przedniej osi są dodatkowo wentylowane i spisują się rewelacyjnie.

Spalanie w ruchu miejskim rzędu 10 litrów przy ostrzejszej jeździe to wynik akceptowalny. Opanowanie przy wciskaniu pedału gazu przyniesie rezultat w postaci wyniku ponad 8 litrów. Na trasie auto zadowoli się średnio 6-7 litrami benzyny na 100 km.

_MG_3612.jpg

_MG_3684.jpg


Zobacz także



Oceń...



Ocena: 4.5/5 (4 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21564
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 74

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

2.2055239677429 s