Testy

Abarth 500 595 Tursimo - wściekła pchełka


Autor: Krystian Kaleta | Dodano: 2015-12-05 | Oglądano: 65691 | Komentarzy:

Układu ESP niestety wyłączyć się nie da, ale na szczęście dość późno ingeruje on w poczynania kierowcy. Razem z systemem TTC (Torque Transfer Control), imitującym działanie szpery i rozdzielającym moment obrotowy na koła, pozwalają na ciasne pokonywanie zakrętów. Układ kierowniczy w trybie Sport stawia wystarczający opór i przekazuje odpowiednią ilość informacji na dłonie kierowcy, ale – tak jak wspomniałem wcześniej – do pełnego efektu brakuje koła kierowniczego o mniejszej średnicy. Poprawione osiągi muszą iść w parze z wzmocnionym układem hamulcowym. Zdecydowano się na cztery nawiercane tarcze, które na przedniej osi są dodatkowo wentylowane i spisują się rewelacyjnie.

Spalanie w ruchu miejskim rzędu 10 litrów przy ostrzejszej jeździe to wynik akceptowalny. Opanowanie przy wciskaniu pedału gazu przyniesie rezultat w postaci wyniku ponad 8 litrów. Na trasie auto zadowoli się średnio 6-7 litrami benzyny na 100 km.

_MG_3612.jpg

_MG_3684.jpg


Zobacz także



Oceń...



Ocena: 4.5/5 (4 głosów)


Zobacz także




Komentarze

comments powered by Disqus

Stats

Zarejestrowanych użytkowników: 21567
Użytkowników on-line: 0
Gości on-line: 1

Newsletter

Jeśli chcesz być informowany o nowościach w serwisie
podaj swój e-mail:

Facebook

0.61373090744019 s